Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دنبال ستاره لستر در پروژه غیر ممکن

© AP Photo / Anthony DevlinLeicester City's Jamie Vardy scores his side's first goal of the game against Newcastle, during the English Premier League soccer match at the King Power Stadium in Leicester, England, Saturday April 7, 2018
Leicester City's Jamie Vardy scores his side's first goal of the game against Newcastle, during the English Premier League soccer match at the King Power Stadium in Leicester, England, Saturday April 7, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
عضو شوید
بارسلونا شرایط "یوری تیلمانس" ستاره لستر را دنبال می‌کند اما خرید او را تقریباً غیرممکن می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود که بارسلونا به دنبال جذب یوری تیلمانس ستاره لسترسیتی است اما وضعیت مالی کاتالان‌ها این کار را تقریباً غیرممکن کرده است.
در حالی‌که باشگاه‌های رئال مادرید و منچستریونایتد پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات در جنوری به این بازیکن علاقه نشان داده اند، تیلمانس ماه گذشته گفت که همچنان علاقمندان خود را منتظر نگه می‌دارد تا مذاکرات بر سر قرارداد جدید ادامه یابد.
موندو دپورتیوو نشریه نزدیک به بارسا همچنین مدعی شده که این تیم در حال آزمایش راه‌های مختلف است اما قیمت 46 میلیون پوندی تیلمانس امضای قرارداد با وی را تقریباً غیرممکن می‌کند.
تیلمانس یک چهره کلیدی برای روباه‌ها است و امشب او مهم‌ترین ستاره لستر در تقابل با اسپارتاک مسکو در لیگ اروپا خواهد و پس از این‌که بازیکن 24 ساله عملکردی الهام بخش در شنبهش شب داشت تا تیم‌اش 4-2 منچستریونایتد را شکست دهد.
با این حال، مسئله بزرگ برای لستر قرارداد تیلمانس است که در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد. اگر لستر هنوز شرایط جدیدی را با تیلمانس به توافق نرسانده باشد، تابستان آینده تحت فشار جدی برای فروش قرار می‌گیرد، یا در معرض خطر از دست دادن وی در 12 ماه بعدی قرار خواهد گرفت. و تیلمناس در گذشته تمایلی به انجام تعهد نداشت، همانطور که ماه گذشته به اسکای اسپورتس گفت:
"واقعا هیچ به روزرسانی وجود ندارد. من برای همه چیز باز هستم. بازار نقل و انتقالات به تازگی بسته شده، اما می‌خواهم تا آنجا که می‌توانم گزینه‌های باز را حفظ کنم.
تا زمانی که من اینجا هستم همه چیز را برای باشگاه خواهم داد. من قبلاً این کار را کرده‌ام، اما این کار را حتی بیشتر انجام خواهم داد. وضعیت قرارداد فقط چیزی است که در فوتبال در حال رخ دادن است، این یک وضعیت عادی است. مذاکراتی در جریان است، من نمی‌گویم که امضا می‌کنم، نمی‌گویم که امضا می‌کنم اما خواهیم دید."
اسپورت میل هم قبلاً فاش کرده که لستر به دنبال ارائه قرار دادی است که طی آن او در هفته 100 هزار پوند دریافت خواهد کرد.
با این حال، تیلمانس که در سال 2019 با 35 میلیون پوند (با شکستن رکورد) به باشگاه روباه‌ها پیوست از رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد استقبال کرده و در نتیجه می‌تواند برای خروج آماده شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала