Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال وارد رقابت با چلسی برای مدافع سویا شد

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
عضو شوید
رئال مادرید در نظر دارد برای تقویت خط دفاع، ژول کونده مدافع فرانسوی سویا را که مورد توجه چلسی نیز قرار دارد، به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید تابستان گذشته دو مدافع ارزشمند خودش(راموس و واران) را از دست داد و به شکل عجیبی پس از جذب آلابا به صورت رایگان، اقدام به جذب مدافع دیگر نکرد و حالا تاوان این اشتباه را می‌پردازند.
تیم فوتبال سویا Sevilla-Roma - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
ورزش
کونده در رادار رئال برای جانشینی احتمالی کاپیتان
در حال حاضر خط دفاعی رئال مادرید وضعیت مناسب ندارد و سران این تیم تلاش دارند تا در صورت امکان در زمستان و در غیر آن در تابستان آینده یک مدافع مستحکم به خدمت بگیرند.
طبق گزارش Defensa Central، رئال مادرید ژول کونده را به عنوان هدفی اصلی خود انتخاب کرده است و خواهان جذب این مدافع جوان و فرانسوی است.
رئال اما کار ساده نخواهد داشت زیرا این بازیکن در تابستان گذشته مورد توجه چلسی قرار داشت و قهرمان اروپا حتی به توافق شخصی با خود بازیکن نیز دست یافته بود، اما با سویا مانع جدایی ستاره تیمش شد و در نهایت کونده در اسپانیا ماند.
ارزش کونده در حال حاضر 56 میلیون پوند است و رئال مادرید می‌خواهد دنی سبایوس را وارد معامله کند و کونده را به برنابئو بیاورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала