طالبان: با تروریسم و مواد مخدر مبارزه می کنیم

© Sputnik طالبان: با تروریسم و مواد مخدر مبارزه می کنیم
 طالبان: با تروریسم و مواد مخدر مبارزه می کنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
عضو شوید
طالبان (گروه ممنوع در فدراسیون روسیه)، تعهد دادند که با تروریسم و جنایت ناشی از مواد مخدر در افغانستان مبارزه خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه برای افغانستان و مدیر بخش دوم آسیا در وزارت امور خارجه گفت: طالبان در نشست "فرمت مسکو" درباره افغانستان اطمینان داد که قصد مبارزه با تروریسم بین المللی و جنایات مرتبط با مواد مخدر را دارند.
 کابلوف: در نشست فرمت مسکو روی به رسمیت شناختن طالبان بحث شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
کابلوف: در نشست "فرمت مسکو" روی به رسمیت شناختن طالبان بحث شد
کابلوف به خبرنگاران گفت:"ما مسائل مربوط به دولت افغانستان از جمله مسائل مربوط به رعایت مقررات اساسی حقوق بشر، مسائل مربوط به ادامه مبارزه با تروریسم بین المللی و جرایم مرتبط با مواد مخدر، مسائل مربوط به ضمانت های امنیتی برای کشورهای همسایه افغانستان را مورد بحث قرار دادیم."
این دیپلمات افزود: "ما در اینجا هیچ اختلافی نداریم، همه در این مورد توافق دارند و هیئت افغان بار دیگر اطمینان داد که قصد دارد به این دستورالعمل ها که آنها بلافاصله پس از روی کار آمدن اعلام کردند، پایبند باشد."
گفتنی است روز چهارشنبه، روسیه میزبان نشست "فرمت مسکو" درباره افغانستان است که نمایندگان ده کشور منطقه و یک هیئت بلندپایه طالبان در آن حضور دارند. موضوعات اصلی این نشست وضعیت نظامی-سیاسی در افغانستان پس از قدرت گرفتن طالبان در این کشور، کمک های بشردوستانه و تشکیل یک دولت فراگیر بود. پس از نشست مسکو، قرار است بیانیه مشترکی تصویب شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала