Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد پیشنهاد شیاطین سرخ و آنفیلدی‌ها برای آنسو فاتی

© AFP 2023 / LLUIS GENEآنسو فاتی
آنسو فاتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
عضو شوید
دو باشگاه منچستریونایتد و لیورپول برای جذب آنسو فاتی با دو برابر دستمزد بیشتر از دستمزد جدیدی بارسلونا اقدام کردند اما او در بارسا ماندنی شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ امروز رسما بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام داشت که آنسو فاتی شماره 10 این باشگاه قرارداد جدیدی را تا 2027 به امضا رسانده است.
اما این در حالی‌ست که با دستمزد دو برابر دستمزد فعلی و جدید بارسا، دو باشگاه منچستریونایتد و لیورپول برای خرید این ستاره آینده دار پیشنهاد کرده بودند.
در حالی‌که بند خرید فوق العاده 1 میلیارد یورویی برای این بازیکن در نظر گرفته شده اما گفته می‌شود که پیشنهادات بزرگ دو باشگاه انگلیسی و نیز پاری‌سن‌ژرمن رد شده است.
این بازیکن 18 ساله راه پدری، هم تیمی خود را دنبال کرد که اوایل این هفته قراردادش را با بند مشابه 1 میلیارد یورویی تمدید نمود.
هلنا کاندیس ادو روزنامه نگار اسپانیایی در توئیترش گفت که بارسلونا به سرعت تصمیم گرفت آینده فاتی را به خود متعهد سازد، زیرا سه باشگاه نامدار بیش از دو برابر مبلغ دریافتی وی در نیوکمپ ارائه کرده بودند و خود فاتی گفت که به نماینده‌اش خورخه مندس گفته که ماندن در باشگاه کاتالان "رویای" او است.
این نوجوان به نقل از "سان" گفت:
"بله من از خارج پیشنهاداتی داشتم اما رویای من این بود که اینجا باشم. از همان روز اول به خورخه مندس گفتم اولین گزینه من همیشه ماندن در بارسا بود. او این را کاملاً درک کرد و من بسیار خوشحالم که باشگاه به من اعتماد کرده است."
گفته می‌شود یونایتد در فاز نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد 130 میلیون پوندی برای فاتی داشته که رد شده، در حالی که منچسترسیتی نیز با این انتقال پیوند خورده بود.
فاتی شروع فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و تا کنون در سه بازی لالیگا دو گل به ثمر رسانده است. وی در اولین بازی خود در سن 16 سال و 298 روز دومین جوانترین بازیکن بارسا شد و از آن زمان تا به حال 46 بار دیگر برای این تیم بازی کرده است.
فاتی جوانترین گلزن تاریخ باشگاه در لالیگا است که تا کنون 15 بار برای بلوگرانا گلزنی کرده است. او همچنین به تازگی جوانترین گلزن اسپانیا شد وقتی اولین گل ملی خود را در برابر اوکراین به ثمر رساند.
پس از دو سال حضور در سویا در دوران نوجوانی، فاتی هفت سال را در آکادمی مشهور بارسلونا (لاماسیا) گذراند و سپس به تیم اصلی راه یافت و او تنها فارغ التحصیل لاماسیا نیست که مورد توجه باشگاه‌های برتر قرار گرفته زیرا یونایتد و لیورپول نیز به دنبال گاوی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала