Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نویر به رکورد 100 بازی در لیگ قهرمانان اروپا رسید + عکس

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ Football. 2014 World Cup. Brazil vs. Germany
مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ    Football. 2014 World Cup. Brazil vs. Germany - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
عضو شوید
مانوئل نویر به رکورد صد بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای بایرن مونیخ رسید.
به گزارش اسپوتنیک، مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی مونیخی ها در شبی که صدمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برای بایرن انجام داد، عملکرد درخشانی داشت.
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
ورزش
بایرن مونیخ 4 بنفیکا 0؛ هیولای ناگلزمن به نماینده پرتگال هم رحم نکرد
در این مسابقه، اما مانوئل نویر دروازه تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل تیم فوتبال بنفیکا موفق شد در صدمین بازی خود برای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا 50 امین کلین شیت خود را در تاریخ این مسابقات به دست آورد و نام خود را در تاریخ این رقابت ها ثبت کند.
در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ایکر کاسیاس با 59 و بوفون با 52 کلین شیت رکورددار این مسابقات هستند.
نویر درباره این رکورد خودش گفت:
«البته که این یک رکورد غول پیکر است. در ابتدای کارم باور نمی کردم که بتوانم به آن دست پیدا کنم. از طرف دیگر این عالی بود که من توانستم دوباره در این ورزشگاه بازی کنم، جایی که ما خاطرات بسیار خوبی از آن داشتیم.»
بایرن مونیخ در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تیم فوتبال بنفیکا پرتغال میزبان خود را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала