Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید سرمربی منچستر از فوق ستاره تمام نشدنی!

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد، واکنش جالبی به درخشش کریستیانو رونالدو داشت.
به گزارش اسپوتنیک، فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد یک بار دیگر در نقش رهبری تمام عیار تیمش را به سمت پیروزی سوق داد.
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
ورزش
یونایتد 3 آتالانتا 2 ؛ یک شب داراماتیک دیگر در الدترافورد با تیر خلاص رونالدو
اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد پس از کامبک شاگردانش مقابل آتالانتا و کسب پیروزی 3 - 2 برابر آن تیم، به تمجید ستاره 36 تیمش پرداخت.
اوله گنار سولسشر در پایان بازی گفت:«رونالدو جلوی دروازه عالی است. اگر کسی می خواهد تلاش و دوندگی او را زیر سوال ببرد، این بازی را تماشا کند. باید ببیند که او چطور این طرف و آنطرف می دوید.»
سولسشر در ادامه در خصوص عملکرد دیگر بازیکنان شیاطین سرخ گفت:
«در نیمه اول هم خوب بودیم. حریف از دو فرصت به دو گل رسید. اگر قرار بر نجات یافتن مان باشد، باید جلوی این را بگیریم. به طور کلی ما عملکرد خوبی داشتیم اما آتالانتا از هیچ گلزنی کرد و بعد از آن هم از روی نقطه کرنر یک گل دیگر به ثمر رساندند. با این حال بچه ها اراده خود را از دست ندادند.»
تماشاگران حاضر در ورزشگاه استرتفورد اند از همان شروع بازی با سر دادن شعارهای حمایتی، سولسشر را تشویق کردند. حتی زمانی که یونایتد 2 - 0 از حریف خود عقب افتاد، آن ها دست از حمایت نکشیدند و در نهایت شاهد یک پیروزی دلچسب دیگر از تیم محبوب خود بودند.
سرمربی یونایتد در این باره گفت:«هواداران با وجود عقب افتادن تیم، دست از حمایت نکشیدند. آنها بخش بزرگی از این باشگاه هستند. آن هایی که سرود می خواندند، با ایمان شان، بازیکنان را به پیش راندند. آن هایی که در این گوشه از ورزشگاه نشسته‌ اند، در جهان بهترین هستند.»
یونایتد در 3 بازی اخیر خود در لیگ برتر از 9 امتیاز ممکن موفق به کسب تنها یک امتیاز شده بود و امشب در حالی مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت که با هیچ نتیجه ای جز برد نمی توانست هوادارانش را راضی کند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала