هند قوانین جدیدی را برای ورود به این کشور منتشر کرد

© AFP 2023 / Punit Paranjpeهند قوانین جدیدی را برای ورود به این کشور منتشر کرد
هند قوانین جدیدی را برای ورود به این کشور منتشر کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
عضو شوید
از 25 اکتبر افرادی که وارد هند می شوند باید نتیجه آزمایش PCR را در Air Suvidha بارگذاری کنند.
آخرین وضعیت شیوع کرونا در هند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
آخرین وضعیت شیوع کرونا در هند
طبق قوانین جدید ، کسانی که مایل به ورود به هند هستند باید در پورتال Air Suvidha ثبت نام کرده و آزمایش PCR منفی 72 ساعت قبل از سفر را بارگذاری کنند. لازم به ذکر است که تنها کسانی می توانند سوار هواپیما شوند که نتایج آزمایش را از قبل بارگذاری کرده باشند.
در ادامه رویکرد قبلی ، مسافران از کشورهای خاص (بر اساس وضعیت اپیدمیولوژیک با COVID-19 در این کشورها) برای نظارت بیشتر مشخص می شوند. لیست این کشورها بر اساس تغییر وضعیت با COVID-19 در سراسر جهان پویا است و در وب در دسترس خواهد بود. 
در هنگام ورود، وجود توافق بین کشورهای مبدا گردشگران با هند در مورد شناخت متقابل گواهینامه های واکسیناسیون علیه COVID-19 و اینکه آیا فردی که وارد هند می شود واکسینه شده است یا خیر ، در نظر گرفته خواهد شد. در صورت چنین توافق و واکسیناسیون کامل گردشگر ، به او اجازه داده می شود تا 14 روز پس از ورود از فرودگاه خارج شده و به طور مستقل بر وضعیت سلامتی خود نظارت داشته باشد. گردشگران واکسینه نشده یا تا حدی واکسینه شده باید هنگام ورود به هند آزمایش COVID-19 را انجام دهند ، قرنطینه خانگی را به مدت یک هفته رعایت کنند و در روز هشتم پس از ورود ، آزمایش PCR دوم را انجام دهند.
یادآوری می کنیم، که هند از نظر تعداد موارد شناسایی شده ویروس کرونا در رتبه دوم جهان قرار دارد. بر اساس آخرین داده های وزارت بهداشت، از مارچ سال گذشته، زمانی که همه گیری در این کشور آغاز شد ، تعداد کل مبتلایان از 34.1 میلیون نفر فراتر رفته است ، بیش از 33.4 میلیون نفر بهبود یافته اند ، بیش از 452 هزار نفر فوت کرده اند و تعداد افرادی که تحت درمان قرار گرفته اند به 178 هزار نفر کاهش یافته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала