Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شادی پس از گل فوق ستاره برای منچستر گران تمام شد

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
شادی گل فوق ستاره پرتگالی برای منچستریونایتد سنگین تمام شد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد در هفته سوم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در خانه خود یعنی ورزشگاه اولدترافورد به مصاف آتالانتا رفت و در نهایت این بازی را با نتیجه سه بر دو برد.
Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
ورزش
آمار خاص کریس رونالدو؛ آقای ستاره همچنان می‌درخشد + عکس
این اتفاق در حالی افتاد که شیاطین سرخ با دو گل از منچستر یونایتد عقب افتاده بودند اما در نهایت توانستند کامبک بزنند و بازی را به نفع خود به پایان ببرند. رونالدو با زدن گل سوم شیاطین سرخ یک شب فوق العاده را رقم زد.
در این بازی کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی در دقیقه 90+5 گل پیروزی شیاطین سرخ را به ثمر رساند و با شادی جنجالی‌اش هواداران منچستر را تحریک کرد که در نهایت این شادی کریس باعث جریمه باشگاه انگلیسی شد.
منچستر یونایتد در مجموع 7 هزار و 58 پوند جریمه نقدی شد. 2هزار و 844 پوند بابت پرتاب اشیاء به داخل زمین و 3 هزار و 375 پوند بابت ورود هواداران به داخل زمین بعد از گلزنی رونالدو.
فوق ستاره پرتگالی حال حاضر منچستر یونایتد در حال طی کردن دومین دوره حضور خود در این باشگاه است چرا که این ستاره بین سال های 2003 تا 2009 هم در منچستر یونایتد حضور داشته است و در آن مدت هم دوران درخشانی داشته است و به تمام عناوین تیمی و فردی رسیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала