Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین ال‌کلاسیکوی بدون مسی؛ کورتوا: دوست داشتم مقابلش بازی کنم!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
دروازه‌بان رئال مادرید در آستانه دیدار ال‌کلاسیکو از شرایط خوب تیمش ابراز رضایت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، با وجود اینکه شاید دیگر این ال کلاسیکو رنگ و بوی ال کلاسیکو های گذشته و سال های قبل تر را نداشته باشد اما باز هم یک دیدار جذاب برای هواداران فوتبال است.
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
ورزش
رونمایی نیوکمپ از دیوار موزائیکی در ال‌کلاسیکو + عکس
رئال مادرید و بارسلونا دو تا از پر طرفدار ترین تیم های دنیا هستند و دو رقیب واقعی برای همدیگر در تمامی زمینه ها به حساب می آیند.
تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید هم در آستانه ال کلاسیکو در مصاحبۀ انجام داده است. کورتوا در پاسخ به این پرسش که چه چیزی از ال کلاسیکوها برای او خاص است، گفت:
«پربیننده ترین بازیهای دنیا هستند. حتی قبل از این که به این جا بیایم هم هیجان این بازیها را حس می کردم. همه بازییکنان این بازیها را می بینند و خوشحالیم که هواداران برمی گردند. این یک روحیه ویژه برای ال کلاسیکوهاست. بازی مشکلی خواهد بو د وکل کل هایی درون زمین خواهیم داشت.»
دروازه‌بان بلجیمی رئال مادرید در ادامه در خصوص نبود مسی در این دیدار گفت:
«دوست داشتم مقابلش بازی کنم. خوب است که مقابل بهترین ها بازی کنی. یادم است که در اولین ال کلاسیکویم او حضور نداشت و با نتیجه پنج بر یک باختیم. نمی خواهم از آن بازی یاد کنم اما این اتفاق رخ داد. بارسا کیفیت دارد. بازییکنان جوانی نظیر فاتی و پدری را دارند. بازی با کیفیتی خواهد بود.»
یکشنبه آینده یکی از حساس ترین بازی های دنیای فوتبال میان رئال مادرید و بارسلونا برگزار می شود و این بازی نگاه فوتبال دوستان را به خود خواهد دوخت.
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала