Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی در آستانۀ ال‌کلاسیکو: با حداکثر آرامش و اعتماد به نفس آماده می‌شویم

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که او و شاگردانش در بازی با ال‌کلاسیکو با اعتماد به نفس آماده می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید اولین ال‌کلاسیکوی فصل جاری را روز یکشنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهند کرد که بازی حساسی برای هر دو تیم به حساب می‌آید.
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
ورزش
نخستین ال‌کلاسیکوی بدون مسی؛ کورتوا: دوست داشتم مقابلش بازی کنم!
سرمربی رئال مادرید معتقد است که تمرین دادن تیم کنونی بارسلونا کار راحتی نیست و سرمربی هلندی بلوگرانا خوب کار کرده است. آنچلوتی در خصوص وضعیت مصدومان تیم برای بازی با بارسلونا گفت:
«کارواخال و هازارد آماده بازی مقابل بارسلونا هستند.»
سرمربی ایتالیایی در ادامه گفت:
«با حداکثر آرامش و اعتماد به نفس آماده می شویم. خوب دفاع کردن کلیدی خواهد بود. مشکل این تیم گلزنی نیست، بلکه گل خوردن است. من از تعهد همه بازیکنان راضی هستم. می بینم که بازیکنانم درک می کنند و تمرکز خوبی دارند. مقابل شاختار بهترین بازی خود را ارائه کردیم و باید همینطور ادامه دهیم.»
با وجود اینکه شاید دیگر این ال کلاسیکو رنگ و بوی ال کلاسیکو های گذشته و سال های قبل تر را نداشته باشد اما باز هم یک دیدار جذاب برای هواداران فوتبال است چرا که رئال مادرید و بارسلونا دو تا از پر طرفدار ترین تیم های دنیا هستند و دو رقیب واقعی برای همدیگر در تمامی زمینه ها به حساب می آیند.
 یکشنبه آینده یکی از حساس ترین بازی های دنیای فوتبال میان رئال مادرید و بارسلونا برگزار می شود و این بازی نگاه فوتبال دوستان را به خود خواهد دوخت.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала