Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی خواهان حضور ستاره جدید بارسا در پی‌اس‌جی است

© Sputnik / Василий Пономарев /  مراجعه به بانک تصاویر آگوئرو مسی
آگوئرو مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
فوق ستاره ارجنتینی پاری‌سن‌جرمن خواهان حضور ستاره هموطنش در پی‌اس‌جی است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ال‌ناسیونال مدعی شده که روابط لیونل مسی با مائورو ایکاردی خوب نیست. این دو پیش از این در دوران حضورشان در تیم ملی آرجنتین با یکدیگر آشنا هستند.
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
ورزش
شکل‌گیری رفاقت بین مسی و امباپه در غیاب نیمار
طبق این گزارش، با حضور مسی در این پی‌اس‌جی، شرایط در رختکن این تیم تغییر کرده و ایکاردی که تا به حال سه گل برای این تیم در لیگ فرانسه به ثمر رسانده جایگاهش را از دست داده است.
گفته می‌شود ابرستاره آرجنتینی خواهان حضور سرخیو آگوئرو در پاری‌سن‌جرمن است. این دو بازیکن که در واقع هموطن یک دیگر هستند در سال‌های اخیر در اردوهای تیم ملی با هم هم‌اتاقی بوده‌اند و دوستی بسیار نزدیکی دارند.
سرخیو آگوئرو تابستان سال جاری بعد از جدا شدن از منچسترسیتی به عنوان بازیکن آزاد، با امضای قراردادی دو ساله به بارسا پیوست تا در کنار مسی بازی کند. اما جدایی غیرمنتظره این بازیکن شرایط را تغییر داد.
گفته می‌شود که رابطه او با یکی از عناصر هجومی حاضر در پارک دو پرنس چندان خوب نیست و امیدوار است که معاوضه مستقیمی با یکی از بازیکنان حاضر در باشگاه سابقش انجام شود.
به این ترتیب، شاید  آگوئرو از انجام چنین معاوضه‌ای استقبال کند، اتفاقی که موجب خواهد شد که این بازیکن بتواند سرانجام در سطح باشگاهی نیز با مسی هم‌تیمی شود.
از طرف دیگر، ایکاردی هم که جایی در ترکیب ثابت پی اس جی ندارد احتمالا مخالفتی با این معاوضه نخواهد داشت. 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала