Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمک هالند با خروج برای دستمزد شگفت انگیز در اروپا + عکس

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
اگر ارلینگ هالند تابستان آینده بروسیا دورتموند را ترک کند، "سالانه 30 میلیون پوند دستمزد می خواهد."
به اساس گزارش اسپوتنیک؛ اگر ارلینگ هالند در تابستان بروسیا دورتموند را ترک کند، بیش از 500.000 پوند در هفته درآمد خواهد داشت.
به نظر می‌رسد این بازیکن به دلیل بند فسخ 64 میلیون پوندی در قرارداد فعلی‌اش، پیش از تابستان آینده بوندس لیگا را ترک کند.
توماس توخل سرمربی چلسی در اوایل هفته جاری فاش کرد که این باشگاه "به طور منظم" در مورد احتمال جذب مهاجم صحبت می‌کند، در حالی‌که گمان می‌رود منچسترسیتی، منچستریونایتد و رئال مادرید نیز در تلاش هستند.
اما ESPN ادعا می‌کند که هر یک از غول‌های اروپایی در رقابت برای این ستاره 21 ساله پیروز شود و او تصمیم بگیرد که سیگنال ایدونا پارک را ترک کند، در سال 2022 باید 30 میلیون پوند در سال به او پرداخت شود.
وی در مصاحبه با اسپورت‌میل گفت: "ما در مورد پنجره نقل و انتقالات چند بار در مورد هالند صحبت کرده‌ایم. غیر واقعی به نظر می‌رسید و انجام آن ممکن نیست. البته ما مرتباً در مورد او صحبت می‌کنیم زیرا او بازیکن فوق العاده‌ای است و در دورتموند بازی می‌کند که رقیبی بزرگ برای ما در لیگ قهرمانان است."
در این مصاحبه از او پرسیده شد که آیا حضور لوکاکو مانع از وقوع معامله می‌شود یا خیر، توخل پاسخ داد که مشکلی نخواهد داشت که آنها را با هم استفاده کند.
هالند از زمان رد انتقال به منچستریونایتد و پیوستن به تیم آلمانی پیش از پنجره نقل و انتقالات جنوری سال گذشته، 70 گل در 69 بازی برای دورتموند به ثمر رساند.
مهاجم ناروی؛ در این فصل بدون هیچ شگفتی در دورتموند پیش می‌رود و 18 گل در 13 بازی برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است.
البته بارسلونا، بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن نیز با این مُهاجم در ارتباط هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала