Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

11 بازیکنی که می‌توانند نخستین ال‌کلاسیکوی خود را تجربه کنند

© AFP 2023 / Manu FernandezEl clásico (archivo)
El clásico (archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
بارسلونا و رئال مادرید بازیکنان جدید زیادی دارند که هنوز در میدان بزرگ ال‌کلاسیکو به میدان نرفته اند.
به گزارش اسپوتنیک، یک‌شنبه هفته آینده نخستین الکلاسیکوی فصل در رقابت های لالیگا برگزار خواهد شد و از همین حالا هیجان طرفداران برای دیدن این بازی به اوج خود رسیده است.
این ال‌کلاسیکو بخاطر عدم حضور کاپیتان‌های چند فصل اخیر این دو تیم یعنی مسی  و راموس دیدار جالبی خواهد بود و بازیکنان دیگری می‌توانند برای اولین بار در این مسابقه بازی کنند.
11 بازیکن دو تیم (8 بازیکن از بارسلونا و 3 بازیکن از رئال مادرید) می توانند اولین بازی خود در ال کلاسیکو را روز یکشنبه در نیوکمپ انجام دهند
برای بارسا این بازیکنان به دو گروه تقسیم میشوند. بازیکنان گروه اول چهار بازیکن آکادمی یعنی: اریک گارسیا، گاوی، نیکو و بالده هستند. گروه دومی را چهار خرید جدید یعنی ممفیس دپای، سرخیو آگوئرو، لوک د یونگ و یوسف دمیر تشکیل میدهند.
آگوئرو پیش از این 14 بار مقابل رئال مادرید (11 بار با اتلتیکو و 3 بار با منچسترسیتی) به میدان رفته است. جالب اینجا است که سرخیو آگوئرو در 14 بازی خود مقابل رئال مادرید حتی یک بار هم نتوانسته این تیم را شکست دهد. آگوئرو با اتلتیکو مادرید 8 شکست و 3 تساوی مقابل رئال مادرید داشته است و با منچسترسیتی هم 1 شکست و 2 تساوی را مقابل رئال مادرید تجربه کرده است. آگوئرویی که در دیدارهایش مقابل رئال مادرید 4 گل زده و 4 گل نیز ساخته اتس، اکنون می تواند به دنبال شکستن طلسم عدم پیروزی خود مقابل لوس بلانکوس باشد.
​دی یونگ به عنوان بازیکن سویا 4 بار با مادرید روبرو شد که یک تساوی و سه باخت حاصل دیدار دی یونگ و رئال بوده است. برای ممفیس و دمیر، این اولین بازی احتمالی مقابل مادرید است.
در رئال مادرید، داوید آلابا، ادواردو کاماونگا و میگوئل گوتیرز بازیکنانی هستند که اولین ال کلاسیکو خود را تجربه می‌کنند.
آلابا سه بازی مقابل بارسا برای بایرن انجام داده است که منجر به پیروزی های بزرگ (4-0 ، 0-3 و 2-8) شده است، اما این اولین بازی کاماینگا در برابر بلوگرانا خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала