Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعریف و تمجید سرمربی رئال از ستاره جوان بارسلونا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
انچلونی سرمربی رئال مادرید در خصوص فاتی صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی یکی از پدیده‌های باشگاه بارسلونا طی سال‌های اخیر بوده است. این ستاره اسپانیایی در اوج جوانی قابلیت‌های از خود به نمایش گذاشته که بسیاری از هواداران بارسلونا را به آینده و ظهور یک فوق ستاره جدید در ترکیب تیم‌شان امیدوار کرده است.
آنسو فاتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
ورزش
رد پیشنهاد شیاطین سرخ و آنفیلدی‌ها برای آنسو فاتی
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در خصوص این بازیکن صحبت کرده است. او در این باره گفت:«فاتی بازیکن بزرگی است و مدام در حال پیشرفت است. برای آنها او بازیکن  بسیار مهمی است و او یکی از بهترین بازیکنان جوان جهان است.»
فاتی که در پایان فصل قراردادش تمام می شد و البته بند تمدید یکجانبه از سوی باشگاه نیز در قرارداد گنجانده شده بود، در نهایت تا 2027 قراردادش را تمدید کرد و اکنون بند فسخ او 1 میلیارد یورو است تا بارسا مطمئن باشد که ستاره جوان خود را به راحتی از دست نخواهد داد.
فاتی 19 ساله در حالی قرارداد خود را به مدت شش سال دیگر با باشگاه بارسلونا تمدید کرد که در 34 دیداری که برای این تیم به میدان رفته موفق به ثبت 13 گل شده است. او مورد توجه منچستریونایتد و چند تیم بزرگ دیگر نیز قرار داشت و بارسا نمی خواست بیش از این تمدید او به تعویق بیفتد.
یکشنبه آینده یکی از حساس ترین بازی های دنیای فوتبال میان رئال مادرید و بارسلونا برگزار می شود و این بازی نگاه فوتبال دوستان را به خود خواهد دوخت.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала