Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ ارووپا؛ برتری تیم‌های ناپولی، لیون و وستهام برابر رقبا

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ اروپا Футбол. Лига Европы. Матч "Краснодар" - "Валенсия"
لیگ اروپا Футбол. Лига Европы. Матч Краснодар - Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
دیدار هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته چند دیدار برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، دیدارهای هفته سوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، پنجشنبه شب به پایان رسید که در گروه A، رنجرز با نتیجه 2 بر صفر بر بروندبی غلبه کرد.
بایر لورکوزن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
ورزش
نتایج بازی‌های لیگ اروپا؛ تساوی لورکوزن با بتیس و مارسی با لاتزیو + عکس
ابتدا داوسون در دقیقه اول وقت اضافه نیمه اول وستهام را با یک گل پیش انداخت. پس از او عیسی دیوپ در دقیقه 57 گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد بوون نتیجه را 3 بر صفر کرد.
در دیگر دیدار، ناپولی با نتیجه 3 بر صفر مقابل لژیا ورشو پیروز شد. لورنتزو اینسینیه در دقیقه 76، ویکتور اوسیمهن در دقیقه 80 و ماتئو پولیتانو در دقیقه 5+90، گل‌های صدرنشین سری ‌آ را به ثمر رساندند تا ناپولی با چهار امتیاز، به جایگاه دوم جدول گروه C صعود کند. لژیا ورشوی شش امتیازی، همچنان صدر جدول این گروه را به خود اختصاص داده است.
این نتایج در حالی رقم خورد که وستهام یونایتد هم با نتیجه 3 بر صفر بر خنک غلبه کرد. کریگ داوسون در دقیقه 1+45، عیسی دیوپ در دقیقه 57 و جارود بوون در دقیقه 59 دروازه خنک را گشودند تا شاگردان دیوید مویس با 9 امتیاز، همچنان در صدر جدول گروه H یکه‌تازی کنند. خنک هم با سه امتیاز در قعر جدول گروه به سر می‌برد.
در گروه E نیز گالاتاسرای در روسیه با نتیجه یک بر صفر، لوکوموتیو مسکو را از پیش رو برداشت. محمد آکتورکوغلو در دقیقه 82، تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا گالاتاسرای با هفت امتیاز، صدرنشین جدول گروه باشد. لوکوموتیو هم با یک امتیاز، همچنان در انتهای جدول گروه E روزگار می‌گذراند.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала