Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرده‌برداری نشریۀ اسپانیایی از پیشنهاد نجومی پی‌اس‌جی برای شکار پدیدۀ بارسا

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
عضو شوید
نشریۀ اسپانیایی «موندودپورتیوو» از پیشنهاد نجومی باشگاه پاری‌سن‌جرمن برای پدیدۀ اسپانیایی بارسلونا پرده برداشت.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که پاریسی‌ها در سال‌های اخیر به دشمن علنی بارسلونا تبدیل شده‌اند و قصد داشتند از برگ برنده حضور لیونل مسی در تیم‌شان استفاده کرده و فاتی را برای بازی دوباره در کنار این فوق ستاره آرجنتینی ترغیب کنند.
آنسو فاتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
ورزش
رد پیشنهاد شیاطین سرخ و آنفیلدی‌ها برای آنسو فاتی
در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» از پیشنهاد نجومی باشگاه پاریسی برای جذب آنسو فاتی پرده برداشته است. طبق این گزارش، قرار بود پاریس با پیشنهاد پرداخت پاداش 30 میلیون یورویی و دستمزد سالیانه 15 میلیون یورویی وارد عمل شود.
موندودپورتیوو در ادامه می‌نوسد که این ستاره آینده‌دار کاتالنی‌ها جا پای مسی نگذاشت و پیشنهاد این باشگاه پاریسی را رد کرد و حاضر شد با پول کمتر قراردادش را با بارسلونا تمدید کند.
فاتی وقتی در آگست 2019 در برابر اوساسونا گلزنی کرد، به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که برای بارسلونا در «لالیگا» گلزنی کرده است و در سپتامبر 2020، در لیگ ملت‌های اروپا نیز موفق شد در جریان پیروزی 4 بر صفر اسپانیا در برابر اوکراین به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شود که برای لاروخا گلزنی می‌کند.
فاتی 19 ساله در حالی قرارداد خود را به مدت شش سال دیگر با باشگاه بارسلونا تمدید کرد که در 34 دیداری که برای این تیم به میدان رفته موفق به ثبت 13 گل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала