Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: تا حال در نیوکمپ پیروز نشده‌ام و شاید زمان آن رسیده

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در مورد تقابل تیمش با بارسلونا صحبت کرد و اظهار داشت که به دنبال نخستین پیروزی خود در خانۀ بارسا است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حساس‌ترین دیدار هفته دهم رقابت‌های لالیگا، مهمان بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ است و دیدار بسیار دشوار در پیش دارد.
رونالد كومان مدرب برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
ورزش
کومان: از رئال نمی‌ترسیم، شرایط و کیفیت دو تیم یکسان است
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، ساعتی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و ضمن پاسخ دادن به پرسش‌های خبرنگاران، اعلام کرد که زمان آن فرا رسیده تا نخستین پیروزی خودش را در نیوکمپ جشن بگیرد.
از آنچلوتی سوالات زیر پرسیده شد.
دیدار فرد:" بازی فردا کاملا متفاوت است. دوست دارم تیمی با اعتماد به نفس و با قابلیت انجام کارهای زیاد را در میدان ببینم. برای بازی فردا می‌توانیم روی ضد حملات حساب کنیم. چرا این کار را انجام ندهیم وقتی ابزارش را در اختیار داریم؟ این هم یک راه گلزنی محسوب می‌شود. هر تیمی هویت و فلسفه خودش را دارد. بارسا به یک شیوه بازی می‌کند و ما به شیوۀ دیگر. پیروزی در بازی فردا موقتا روحیه تیم را بالا می‌برد و ما برای آن راهکار مشخص خود را داریم."
اهمیت ال‌کلاسیکو:" این بازی رقابت بسیار شدید بین دو تیم است و کیفیت آن‌ها نیز بالاست. حس متفاوت ندارم زیرا این بازی نیز سه امتیاز دارد. تاکنون در نوکمپ برنده نشده‌ام و فکر می‌کنم زمان آن رسیده است. البته که کار ساده‌ای نخواهد بود. سه امتیاز بازی فردا مهم است همانطور که سه امتیازهای دیگر نیز اهمیت دارند."
وضعیت هازارد و سایر ستاره‌ها:" شرایط هازارد خوب است امما سخت است پس مصدومیت طولانی بتواند وارد ترکیب اصلی شود. مهم این است که بهبود پیدا کرده و در دسترس است. خوشبختانه کارواخال نیز به تمرینات برگشته و می‌تواند ما را همراهی کند."
شانس پیروزی:" نمی‌دانم کدام تیم برنده خواهد شد زیرا فاکتورهای زیادی روی نتیجه بازی تأثیر خواهد داشت. بارسا در دو بازی اخیر خوب ظاهر شده و باز هم می‌تواند بهتر ظاهر شود. درست است که   آن‌ها دیگر مسی را ندارند ولی جوانان بارسا فوق العاده اند."
احتمال باخت:" ترسیدن از باخت خوب است، هر از چندگاهی قبل از یک بازی و یا پس از یک تمرین می‌ترسم و از نظر من که حس خوبی است. البته خوشبختانه هرگز از حریفان وحشت زده نشده‌ام چرا که در زندگی چیزهای بدتری از شکست در یک بازی فوتبال وجود دارد."
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала