اپل در سال 2021 همچنان با ارزش‌ترین برند جهان

© AFP 2023 / Jewel Samadاپل در سال 2021 همچنان با ارزش‌ترین برند جهان
اپل در سال 2021 همچنان با ارزش‌ترین برند جهان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
گزارش «برترین برند‌های جهان» (Best Global Brands) در سال 2021 منتشر شده و مانند سال گذشته اپل همچنان با ارزش‌ترین برند جهان است.
به گزارش اسپوتنیک، دیجیاتو به نقل از اینتربرند گزارش داد، همچنین پنج رتبه اول در دست غول‌های فناوری است و آمازون، مایکروسافت، گوگل و سامسونگ به ترتیب در رتبه‌های دوم تا پنجم این فهرست قرار گرفته‌اند.
آی‌او‌اس یا ‌اندروید؛ کدام سیستم عامل امن‌تر است؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
آی‌او‌اس یا ‌اندروید؛ کدام سیستم عامل امن‌تر است؟
برترین برندهای این لیست به ترتیب اپل، آمازون، مایکروسافت و گوگل هستند که در رتبه‌های اول تا چهارم لیست قرار گرفته‌اند. از دیگر برندهای قابل توجه این لیست می‌توان به تسلا در رتبه 14، اینستاگرام در رتبه 19 و هواوی در رتبه 85 اشاره کرد.
یانگی لی (Younghee Lee) یکی از مدیران ارشد واحد جهانی بازاریابی سامسونگ در بیانیه خود گفت: رسیدن سامسونگ الکترونیکس به یکی از پنج برند برتر جهان در سال گذشته و تثبیت مجدد آن در امسال بسیار دلگرم کننده است. این همچنین بزرگترین رشد ارزش برند ما از سال 2013 محسوب می‌شود. ما قول می‌دهیم از مدل مدیریت مشتریان خود برای برآورده کردن نیاز آن‌ها استفاده کنیم و با این کار حمایت بسیار گسترده آن‌ها در سراسر جهان را جبران خواهیم کرد.
تلاش‌های مستمر سامسونگ برای توسعه پایدار مانند ابتکارات آن، برنامه بازیافت گلکسی، استفاده از بسته‌بندی‌های زیست محیطی برای تلویزیون‌ها برای ترویج پایداری و برگزاری کمپین‌هایی با دیدگاه «مسئولیت اجتماعی شرکتی» (CSR) و تغییر آن به چارچوب مدیریت مشتری از جمله عواملی است که در رشد این برند تاثیرگذار بوده است.
علاوه بر این، عرضه محصولات نوآورانه مانند انتخاب سفارشی لوازم خانگی، تلویزیون‌های Neo QLED و گوشی گلکسی زد فلیپ 3 و همچنین تلاش‌های غول فناوری کره برای پیشروی در توسعه رباتیک، موتر، شبکه 5G و هوش مصنوعی نیز نقش مهمی در رشد آن داشتند.
شرکت مشاوره جهانی اینتربرند لیست بهترین برندهای جهانی سال جاری را در 20 اکتوبر اعلام کرد که بر اساس آن غول فناوری کوریای جنوبی با 20 درصد رشد نسبت به سال گذشته و ارزش 74.6 میلیارد دالری خود در رتبه پنجم ارزشمندترین برند‌های جهان قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала