Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در نبود مسی و رونالدو، چشم‌ها به فاتی و وینیسیوس دوخته شده است

© AFP 2023 / Oscar del PozoПолузащитник "Реала" Винисиус Жуниор и вратарь «Барселоны» Марк-Андре тер Стеген
Полузащитник Реала Винисиус Жуниор и вратарь «Барселоны» Марк-Андре тер Стеген  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
آنسو فاتی وینیسیوس جونیور، دو ستاره جوان بارسا و رئال مادرید، میراث‌دار مسی و رونالدو در ال‌کلاسیکو خواهند بود و چشم‌ها به این دو ستاره آینده‌دار دوخته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو فوق ‌ستاره دنیای فوتبال هستند که بیش از یک دهه است در ال‌کلاسیکو می‌درخشند و جذابت این دیدار را چندین و چند برابر ساخته بودند.
Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2021
ورزش
فاتی و وینی؛ ستارگان حال و آینده ال‌کلاسیکو
رونالدو در سال 2018 رئال مادرید را ترک کرد و مسی نیز در پایان فصل گذشته و پس از آن‌ که قراردادش از سوی بارسلونا تمدید نشد، به پاریسن‌جرمن پیوست و حالا پس از سال‌ها ال‌کلاسیکو در نبود این دو ابر ستاره برگزار خواهد شد.
پس از پایان عصر این دو فوق ستاره در اسپانیا، حالا دو آنسو فاتی و وینیسیوس جونیور، دو ستاره جوان دیگر به درخشش آغاز کرده اند و در دیدار فردا شب میراث‌دار لئو و کریس خواهند بود.
آنسو فاتی پس از بازگشت از مصدومیت و دوره احتیاط، حالا کاملاً آماده بازی است و فردا شب هواداران بارسلونا منتظر درخشش او با شماره پیراهن مسی اند.
وینسیوس نیز پس زدن دو گل مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین زدن 5 گل دیگر در لالیگا در این فصل و تأثیرگذاری روی 13 گُل رئال مادرید، در دیدار فردا شب ستاره جوان رئالی‌ها خواهد بود و هواداران این تیم انتظارات زیادی از این بازیکن برازیلی دارند.
هرچند فاتی بازیکن بارسلونا دو گل به ثمر رسانده است و 94 دقیقه در این فصل بازی کرده است، اما بدون شک تهدیدی در مقابل دروازه رئال است، موردی که همتای او همیشه به خاطر آن مورد انتقاد قرار گرفته است.
اما این طرف شکی نیست که وینیسیوس با فرم بهتری وارد این بازی می شود، زیرا فاتی به دقیقه‌های بیشتری در زمین نیاز دارد تا خود را به حالت اولیه برساند.
به هر صورت هر دو بازیکن در بازی فردا شب فرصت دارند تا خود شان را ثابت سازند و نشان دهند که میراث‌دار ستاره‌های بزرگ اند و مسئولیت آن‌ها را می‌تواند به خوبی انجام دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала