Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: با پیروزی در منچستریونایتد، دهن منتقدان را می بندم

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای اختصاصی با اسکای اسپورت گفت که "دهان" منتقدانش را خواهد بست".
به گزارش اسپوتنیک، بازگشت رونالدو به منچستریونایتد در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی یکی از بزرگ ترین اتفاقات فوتبالی سال 2021 بود که البته با استقبال پرشور هواداران شخصی این بازیکن و شیاطین سرخ مواجه شد.
او با زدن شش گل تا به این جای کار، نقش کلیدی در تیمش داشته است. مخصوصا در دو پیروزی اخیر در لیگ قهرمانان برابر ویارئال و آتالانتا که یونایتد با گل های سه امتیازی این ستاره پرتگالی موفق به کسب سه امتیاز شده است.
با تمام این ها و با وجود این درخشش، کماکان از رونالدوی 36 ساله انتقاد میشود.
وی در مصاحبه ای مفصل با اسکای اسپورت قبل از رویارویی حساس با لیورپول در لیگ برتر به خیلی از سوالات در این مقطع از فصل پاسخ داد.
رونالدو گفت:
"من می دانم که تیم چه زمانی به کمک من در دفاع نیاز دارد. اما نقش من در باشگاه این است که پیروز شوم، گل بزنم و به تیم کمک کنم تا برنده شود، دفاع بخشی از کار من است.
کریستیانو در پاسخ به منتقدان گفت:
"افرادی که نمی خواهند این همه را ببینند، به این دلیل است که من را دوست ندارند. اما راستش را بخواهید من در 36 سالگی میتوانم چنین گل هایی بزنم، بنابراین چطور میتوانم نگران کسانی باشم که در مورد من بدی میگویند؟ من وقتی شب ها با وجدانی آرام میخوابم، زیرا فکر میکنم هنوز راه های دیگری هم برای رسیدن به موفقیت دارم و دهان منتقدانم را میبندم.
وی گفت:
انتقاد همیشه بخشی از کار و فوتبال است. من نگران این موضوع نیستم. صادقانه می گویم که این خوب است. اگر آنها نگران من هستند یا درباره من صحبت می کنند، به این دلیل است که آنها از پتانسیل و ارزش من در فوتبال اطلاع دارند. چه بهتر از این. من یک مثال برای شما می زنم: اگر در مدرسه بهترین متعلم باشید، از بدترین متعلم می پرسید بهترین را دوست داری؟ قطعا میگوید نه.
ستاره پرتگالی گفت:

View this post on Instagram

A post shared by Sky Sports (@skysports)

"فکر می‌کنم حرف اصلی این است که من هنوز خوشحالم و از فوتبال لذت می‌برم. مهم نیست که چه افتخاراتی در دوران حرفه‌ای خود به دست آورده‌ام. من همه چیز را می‌برم و هنوز هم انگیزه دارم. من در فصل جدیدی از زندگی خود هستم. برای تلاش و پیروزی فکر می کنم، منچستر باید برای بردن چیزهای بزرگ فکر کند، بنابراین من اینجا هستم تا به این مسئله کمک کنم."
View this post on Instagram
A post shared by Sky Sports (@skysports)
واکنش اورتون؟ "من فقط می خواهم برنده شوم"
انتقاد دیگری از رونالدو شده بود، رفتارش پس از تساوی مقابل اورتون بود که بعد از بازی با عصبانیت تونل ورزشگاه را ترک کرد و چهره عصبی او شکار پخش زنده تلویزیونی شد.
اما رونالدو در واکنش به این صحنه عذرخواهی نکرد و از ذهنیت برنده شدن یاد کرد.
او گفت: "من دوست ندارم ببازم. مساوی بود؟ بله، مساوی بود، اما برای من تساوی برابر اورتون با تمام احترام به این تیم در خانه مثل یک باخت است. شاید من اشتباه فکر می کنم، اما این راهی است که من به خودم انگیزه می دهم و در طول حرفه ام چیزهای زیادی را برنده می شوم، زیرا من در مهمترین باشگاه های جهان بازی کرده ام و این خیلی اهمیت دارد.
رونالدو اضافه کرد: "همه من را می شناسند. من همیشه همینطور بوده ام؛ من همیشه 100 درصد برای این باشگاه خواهم داد و واکنش های من نیز بخشی از آنچه هستم، است.

View this post on Instagram

A post shared by Sky Sports (@skysports)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала