Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ رونالدو به انتقاد‌ ستاره‌های یووه از خودش: وجدانم راحت است

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو به سخنان کیه‌لینی و بونوچی واکنش نشان داد و اظهار داشت که با وجدان راحت می‌خوابد و زیاد به فکر چنین حرف‌هایی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، أخیرا لئوناردو بونوچی و جورجو کیه‌لینی، دو مدافع و کاپیتان یوونتوس، در مورد جدایی رونالدو از این تیم که تابستان گذشته خیلی سریع اتفاق افتاد، انتقاد کردند و این بازیکن را مسئول به هم خوردن نظم تیمی عنوان کردند.
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
ورزش
رونالدو: با پیروزی در منچستریونایتد، دهن منتقدان را می بندم
حالا رونالدو به این موضوع واکنش نشان داده و در گفت‌وگویی با اسکای اسپورت پاسخ کاپیتان‌های یوونتوس را داده است.
رونالدو در مورد انتقادها گفت:" نقش خودم را در تیم می‌دانم و آگاه هستم که چه زمانی به دفاع کمک کنم و چه زمانی در خط حمله حضور داشته باشم، اما در نهایت نقش من گُلزنی و کمک کردن به تیم برای پیروزی است."
وی در ادامه افزود:" من در حال حاضر 36 ساله هستم و همه جوایز فردی و تیمی را برنده شده‌ام. من نگران افرادی که در مورد من بد می‌گویند، نیستم و شب‌ها بسیار با خیال راحت به تخت می‌روم و با وجدان آرام می‌خوابم. من سکوت می‌کنم و دستاوردهای بیشتری به دست می‌آورم."
رونالدو در ادامه گفت:" انتقاد همیشه بخشی فعالیت حرفه‌ای است. من نگران این نیستم.  و من آن را به عنوان یک چیز خوب می دانم. اگر آنها نگران من هستند یا در مورد من صحبت می کنند، به این دلیل است که آنها توانایی و ارزش مرا در فوتبال درک کرده‌اند. من یک مثال برای شما می زنم؛ اگر در مکتب هستید و بهترین دانش آموز هستید، از بدترین دانش آموز می پرسید آیا او بهترین‌ها را دوست دارد و قطعا او می گوید که نه دوست ندارد."
رونالدو در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که پس از جدایی او مدتی یوونتوس روزهای بدی را سپری کرد اما حالا به روزهای خوب خودش بازگشته است و با آلگری خوب کار می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала