Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: از رئال نمی‌ترسیم، شرایط و کیفیت دو تیم یکسان است

© AFP 2023 / LLUIS GENEرونالد كومان مدرب برشلونة
رونالد كومان مدرب برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از برگزاری ال‌کلاسیکو اعلام کرد که تیمش بدون ترس و با آمادگی کامل پا به این دیدار خواهد گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در نخستین ال‌کلاسیکوی فصل 2021-2022، در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال مادرید است و دیدار فوق‌العاده حساس و دشواری در پیش دارد.
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
ورزش
فهرست بارسا برای الکلاسیکو؛ دمبله نرسید، آلبا برگشت+ویدیو
رونالد کومان سرمربی بارسلونا ساعتی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار مهم حاضر شد و در موارد مختلف صحبت و اعلام کرد که تیمش بدون ترس و با آمادگی کامل پا به این دیدار خواهد گذاشت.
وی در مورد دیدار فردا گفت:" ما دو بازی اخیر خود را برده‌ایم، به همین خاطر حس خوبی داریم. برای این بازی هیجان‌زده هستیم و می‌خواهیم چیزهایی را به هواداران‌مان نشان دهیم. امیدواریم ورزشگاه نوکمپ مملو از تماشاگر باشد یا حداقل بخش زیادی از آن پُر شود. باید بدون ترس بازی کنیم و نشان دهیم که می‌توانیم به پیروزی برسیم. باید از همان شروع بازی پرشور باشیم."
کومان در ادامه در مورد اهمیت ال‌کلاسیکو صحبت کرد و گفت:" اهمیت ال‌کلاسیکو را می‌دانم. به عنوان بازیکن تجربه پیروزی و شکست را در این بازی دارم. تیمی که جنبه مثبت را ببیند، از بازی لذت خواهد برد. همه ما می‌دانیم که ال کلاسیکو چه بازی مهمی است و می‌خواهیم هواداران‌ خود را خوشحال کنیم. پیش از هر چیز باید در این بازی برنده شد چون نتیجه ال‌کلاسیکو چیزهای زیادی را نشان می‌دهد و به دلیل اتفاقاتی که در این بازی رخ می‌دهد، ممکن است از وضعیت خوب به بد تغییر کنید."
سرمربی بارسا در مورد مقایسه دو تیم گفت:" نمی‌دانم. شاید تجربه رئال بیشتر باشد ولی ما هم بازیکنانی با تجربه در تیم داریم. تقریبا شرایط و کیفیت دو تیم برابر است. در بازی فردا جزئیات تعیین کننده است و شانس برد را 50-50 می بینم."
او در مورد آینده خودش در بارسا نیز صحبت کرد و گفت:" همیشه این سوال را قبل از هر بازی مطرح می‌شود. موضع من و باشگاه روشن است. معتقدم حمایت رئیس را با خودم دارم ولی همه چیز به نتایج بستگی خواهد داشت."
سرمربی بارسا در مورد مقایسه فاتی و وینیسیوس نیز پراخت و گفت:" آنسو و وینیسیوس هر دو بازیکنان جوانی هستند که هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دادن دارند. ما باید اجازه دهیم فاتی در آرامش ریکاوری خود را دنبال کند. او می‌تواند تفاوت را رقم بزند."
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала