Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار بهتر دروازه‌بان بارسا نسبت به دروازه‌بان رئال در ال‌کلاسیکوها

© AP Photoتراشتگن
تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
در ال‌کلاسیکوهایی که تراشتگن و کورتوا در برابر هم قرار گرفته اند، دروازه‌بان بارسا 6 گُل دریافت کرده، اما دروازه‌‍بان رئال مادرید 11 گُل خورده که نشان دهندۀ برتری سنگربان بلوگرانا است.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب ال‌کلاسیکو در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد و این دیدار حساس، جدا از تقابل دو تیم، تقابل رو در روی برخی ستاره‌های دو تیم نیز است.
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
ورزش
فهرست رئال برای ال‌کلاسیکو؛ هازارد بالاخره برابر بارسا به میدان می‌رود + عکس
در دیدار فردا شب تقابل مارک آندره‌ تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا و تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید، زیر ذره‌بین خواهد بود و دیده شود که کدام یکی از این دروازه‌بان‌ها عملکرد بهتری ارائه خواهند داد.
در دیدارهای گذشته اما آمار تراشتگن در برابر کورتوا بهتر بوده است و دروازه‌بان آلمانی نمایش بهتری نسبت به همتاری بلجیمی‌اش داشته است.
براساس آمارها، دو دروازه‌بان تا حالا در 5 ال‌کلاسیکو برابر هم‌دیگر بازی کرده‌اند که سهم هر کدام دو پیروزی و یک تساوی بوده است.
از لحاظ گُل‌های خورده اما عملکرد کورتوا خوب نبوده و این بازیکن 11 گُل دریافت کرده، در حالی که تراشتگن 6 گُل دریافت کرده است.
دو بازیکن در مجموع 7 بار به مصاف هم رفته اند که دو دیدار مربوط به زمانی است که کورتوا در چلسی حضور داشته و اگر تمامی دیدارها را محاسبه کنیم، در تقابل‌های رو در رو سه برد برای تراشتگن و دو برد برای کورتوا به ثبت رسیده است.
به این ترتیب گفته‌ می‌توانیم که در ال‌کلاسیکو، تعداد پیروزی‌های دو دروازه‌بان برابر است اما در امر گُل‌های خورده کورتوا بیشتر از تراشتگن دریافت کرده و در مجموع بازی‌های رو در رو دروازه‌بان بارسلونا یک بُرد بیشتر نسبت به دروازه‌بان رئال مادرید دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала