امکان توقف عرضه گاز از سوی گازپروم به مولداوی در صورت نپرداختن بدهی این شرکت

© Sputnik / Ivan Rudnev /  مراجعه به بانک تصاویر امکان توقف عرضه گاز از سوی گازپروم به مولداوی در صورت نپرداختن بدهی این شرکت
امکان توقف عرضه گاز از سوی گازپروم به مولداوی در صورت نپرداختن بدهی این شرکت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
شرکت روسی گازپروم اعلام کرد، که در صورت نپرداختن بدهی این شرکت از سوی کشور مولداوی، عرضه گاز به این کشور را از اول ماه دسامبر متوقف خواهد کرد. 
گازپروم برای ایجاد بزرگترین انحصار آماده بود
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2020
گازپروم برای ایجاد بزرگترین انحصار آماده شده بود
او گفت: "با وجود بدهی های انباشته، طرف مولداوی درخواست تمدید قرارداد برای تامین گاز برای ماه های اکتبر و نوامبر امسال را دارد. گازپروم نیز در نیمه راه دیدار کرده است، برای اکتبر قرارداد امضا کرده و آماده تمدید قرارداد برای ماه نوامبر است. در صورتی که طرف مولداوی هزینه تمام شده برای ماه سپتامبر و اکتبر سال جاری را پرداخت کند".
در همان حال، کوپریانوف خاطرنشان کرد، که "اگر پرداخت هزینه تامین گاز به طور کامل پرداخت نشود و بر این اساس، قرارداد جدیدی از 1 دسامبر سال جاری امضا نشود، گازپروم عرضه گاز به مولداوی را متوقف می کند".
او گفت: "در اینجا هیچ سیاستی وجود ندارد، گازپروم یک شرکت سهامی است و نمی تواند با ضرر کار کند، نمی تواند پرداخت مالیات به بودجه روسیه را از دست بدهد. صبر محدودیت هایی دارد. مولداوی خود بحران ایجاد می کند".
کوپریانوف افزود، که گازپروم اطلاعاتی را که در مورد قصد فعلی مقامات مولداوی برای انحلال شرکت مولداوی-گاز وجود دارد، درک نمی کنند، که بدهی های مولداوی به گازپروم در قبال گاز تأمین شده به آنها وابسته است. وی تاکید کرد: "شما باید هزینه کالاهای دریافت شده را به موقع پرداخت کنید".
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала