Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

می‌خواهم در لیورپول بازنشسته شوم

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول می‌گوید که قصد جدایی از باشگاه مرسی ساید را ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، محمد صلاح ستاره مصری این روزها بسیار آماده است و حتی نسبت به فصول گذشته پیشرفت زیادی داشته و خیلی ها به وی بهترین بازیکن جهان می‌گویند.
در همین حال صلاح در مصاحبه با اسکای اسپورتس می‌گوید:
"اگر از من می پرسید، عاشق این هستم تا روز آخر فوتبالم در لیورپول بمانم. اما خوب نمی توانم زیاد در مورد این موضوع حرف بزنم، دست من نیست و به باشگاه بستگی دارد. در این لحظه، خودم را در آینده مقابل لیورپول نمی بینم اما اجازه دهید ببینیم چه پیش خواهد آمد. (بازی کردن مقابل لیورپول) مرا ناراحت می کند. واقعا سخت است و ناراحت کننده، نمی خواهم در موردش صحبت کنم. 
لقب بهترین بازیکن جهان؟ بهترین بازیکن جهان بودن همواره یک جاه طلبی محسوب می شود، نباید دروغ بگویم! به سختی تلاش می کنم تا بهترین نسخه از خودم باشم پس همیشه در حال تلاش کردن برای بهترین بودن هستم. شنیدن این حرف ها فوق العاده است اما به نظرم اینها تنها عقاید آدم ها هستند، نمی توانم بگویم که بهترین بازیکن جهان هستم. فقط و فقط بابت عملکردم خوشحالم. در ذهنم، همیشه بهترین بازیکن هستم. سعی می کنم این اعتماد به نفس را در ذهنم داشته باشم و مهم نیست که بعضی ها موافقت یا مخالفت خواهند کرد. من در ذهنم بهترین بازیکن هستم و به همین دلیل خودم را متقاعد می کنم که بهترین هستم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала