Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: نیمار و ایکاردی آمادۀ اند، به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنم

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
سرمربی پاریسن‌جرمن، در نشست خبری قبل از مصاف با مارسی، از آمادگی نیمار و ایکاردی برای این دیدار خبر داد و مدعی شد که به دنبال پیروزی در این دیدار است.
به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم رقابت‌های لیگ 1 فرانسه، فردا شب میان دو تیم پاریسن‌جرمن و مارسی در ورزشگاه ولو دروم برگزار خواهد شد و هر دو تیم کار دشواری برای کسب امتیازات کامل دارند.
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
ورزش
پوچتینو به مسی، نیمار و راموس: بازیکنان سال 2014 نیستید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی‌اس‌جی در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار از آمادگی کامل تیمش خبر داد و اظهار داشت که به چیز جز پیروزی نمی‌اندیشد.
او گفت:" دیدار فردا شب قطعاً دشواری خواهد بود و می‌دانیم که جو ورزشگاه به علیه ما است. ما هم‌دیگر را می‌شناسیم و برای غرور، شادی و 3 امتیاز بازی می‌کنیم. مارسی تیم بسیار خوبی است، اما ما به چیز جز کسب امتیازات کامل فکر نمی‌کنیم."
سرمربی پی‌اس‌جی در ادامه در مورد ایکاردی و فشاری که بابت اتفاق اخیر تحمل می‌کند، صحبت کرد او گفت:" مائورو از نظر روانی بازیکن قدرتمندی است. او خوب و در دسترس است تا بخشی از تیم باشد. او بعد از بازی با لایپزیگ با ما تمرین کر و در ترکیب فردا حضور خواهد داشت."
پوچیتینو در مورد رهایی نیمار از مصدومیت و احتمال حضورش در دیدار فردا گفت:" نیمار حالش بهتر شده و در بازی فردا در دسترس است."
وی در مورد احتمال درگیری در دیدار فردا و جو سنگین ورزشگاه نیز صحبت کرد و گفت:" امیدوارم مشکلی پیش نیاید و بتوانیم این بازی را با تمام رقابت و تنش‌های موجود به انجام برسانیم و بدون هیچ مشکلی تمام شود. من چنین مسابقاتی را چه به عنوان مربی و بازیکن تجربه کرده‌ام و شرایط در آن متفاوت است. این نوع بازی ها داستان خود را دارند."
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала