Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاثیرگذاری خاص رونالدو؛ کریستیانو در بین دو نیمه آتالانتا به هم تیمی هایش چه گفت؟

© REUTERS / ALEX PANTLINGSoccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
روزنامه سان صحبت های تاثیرگذار رونالد در بین دو نیمه دیدار با آتالانتا در لیگ قهرمانان را منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب در ادامه هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان، منچستریونایتد در حالی که ابتدا از حریفش عقب افتاد، یک بار دیگر با گل سه امتیازی روتالذو موفق به شکست مهمانش در الترافورد شد.
روزنامه سان در گزارشی میگوید، رونالدو در حالی که بسیار عصبانی بوده، در بین دو نیمه جدال یونایتد و آتالانتا با هم تیمی هایش بسیار جدی صحبت کرده و همین صحبت ها نیز باعث بازگشت این تیم در نیمه دوم بازی شده است.
رونالدو به صراحت به بازیکنان یونایتد گفته، باید از این نتیجه و طرز بازی مقابل آتالانتا در نیمه اول خجالت بکشند.
یک منبع یونایتدی به سان گفت: "کریستیانو به کل تیم گفت که عملکرد آنها غیرقابل قبول است."
او از همه تیم پرسید: آیا خجالت نمیکشید که مقابل هواداران این طور بازی میکند؟
او همچنین تاکید کرد: اگر بازی را نبریم، ممکن است یونایتد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه پیدا نکند.
​به گفته این منبع، اوله گونار سولسشر سرمربی تیم نیز پس از رونالدو با شاگردانش به صورت جدی صحبت کرده و از آنان خواسته تا نتیجه بازی را برگردانند.
گفته می شود مربی نروژی به مردان خود گفته است که اگر آنها به صورت تیمی بازی کنند و گل اول را در نیمه دوم به ثمر برسانند، برنده بازی خواهند شد.
به نظر می رسد صحبت های رونالدو در بین دو نیمه درمجموع تأثیر مطلوبی روی عملکرد یونایتد داشت، زیرا شیاطین سرخ با کامبکی رویایی در نیمه دوم و البته با گل سه امتیازی خود رونالدو از سد مهمان خوذ گذشتند و با 9 امتیاز صدرنشین گروپ باقی ماندند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала