توافق متحدان ناتو در مورد بکارگیری اولین استراتژی هوش مصنوعی

© AP Photo / Virginia Mayoتوافق متحدان ناتو در مورد بکارگیری اولین استراتژی هوش مصنوعی
توافق متحدان ناتو در مورد بکارگیری اولین استراتژی هوش مصنوعی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
دبیر کل ناتو به خبرنگاران گفت استراتژی هوش مصنوعی استاندارد‌هایی را برای استفاده مسئولانه از آن مطابق با قوانین بین‌المللی تعیین می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، دبیرکل ناتو اعلام کرد، وزرای دفاع کشورهای عضو این ائتلاف نظامی بر سر مجموعه جدیدی از اهداف جدید ظرفیتی توافق کردند
ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو اعلام کرد که وزرای ناتو با ایجاد اولین استراتژی هوش مصنوعی در این اتحاد موافقت کردند.
استولتنبرگ پس از نشست وزیران در جمع خبرنگاران گفت: «متحدان با اولین استراتژی هوش مصنوعی ما موافقت کردند. این استراتژی استاندارد‌هایی را برای استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی مطابق با قوانین بین المللی تعیین می‌کند. چگونگی سرعت بخشیدن به پذیرش هوش مصنوعی در کار‌هایی که انجام می‌دهیم، تعیین می‌کند که چگونه از این فناوری محافظت و تهدید‌های ناشی از استفاده از هوش مصنوعی را برطرف می‌کنیم».
هشدار جدید ایلان ماسک درباره تهدید هوش مصنوعی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2020
هشدار جدید ایلان ماسک درباره تهدید هوش مصنوعی
استولتنبرگ همچنین از ایجاد «صندوق نوآوری ناتو» با ذخیره مالی یک میلیارد یورو را برای کمک به مبتکران در سراسر اتحاد ناتو که بر روی فناوری‌های نوظهور و مخرب کار می‌کنند، خبر داد.
دبیرکل ناتو گفت: فناوری‌های جدید، جهان و امنیت ما را تغییر می‌دهند. صندوق نوآوری جدید ناتو تضمین می‌کند که متحدان از آخرین فناوری و قابلیت‌هایی که برای امنیت ما بسیار مهم است، غافل نشوند.
همچنین دبیرکل در مورد سطح بالای همکاری بین ناتو و شرکای خود از جمله فنلاند، سوئد و اتحادیه اروپا اظهار افتخار و اعلام کرد که منتظر اعلامیه مشترک با اتحادیه اروپا در مورد روابط نزدیکتر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала