Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ سفر تیم ملی فوتبال امید افغانستان به بحرین لغو شد

© Photo / AFFتیم ملی زیر 23 سال افغانستان
تیم ملی زیر 23 سال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
فدراسیون فوتبال افغانستان از عدم اشتراک تیم ملی فوتبال امید در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا خبر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال افغانستان در خبرنامه ای رسمی اعلام کرده است، به دلیل شرایط نا مطلوب افغانستان و علی رغم تلاش های رهبری فوتبال کشور در خصوص اعزام تیم ملی فوتبال زیر 23 سال افغانستان به بحرین برای شرکت در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا، این سفر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو و حضور تیم ملی امید در مسابقات مذکور منتفی شد.
در خبرنامه فدراسیون فوتبال افغانستان آمده است:
به دنبال نبود پرواز به موقع و با توجه به رایزنی های رئیس و سکرترجنرال فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا، وزارت امور خارجه کشور قطر و سایر بخش های مربوطه، متاسفانه تیم ملی امید از سفر به این مسابقات بازماند.
این در حالیست که فدراسیون فوتبال افغانستان با همکاری کمیته ملی المپیک و سفارت محترم کشور قطر در کابل بخاطر انتقال تیم ملی از کابل به دوحه با پروازهای تخلیه نجات نیز هماهنگی و به نتیجه رسیده بود، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا مطابق با قوانین برگزاری رقابت ها و به دلیل دیر رسیدن تیم ملی به بحرین و در نتیجه از دست رفتن نخستین بازی برابر بحرین که در تاریخ 25 اکتبر برگزار میشد، جواز حضور تیم ملی امید در این رقابت ها را صادر نکرد.
فدراسیون فوتبال افغانستان گفته است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از شرایط کنونی افغانستان آگاه اند و به صورت متداوم با رهبری فوتبال کشور در ارتباط هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала