Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 0 لیورپول 5؛ دشمن قدیمی در الترافورد سلاخی شد + عکس

© REUTERS / DYLAN MARTINEZهندرسون و صلاح
هندرسون و صلاح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول در شب آتش بازی محمد صلاح میزبان‌اش منچستریونایتد را شکست داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در شبی که محمدصلاح هت‌تریک کرد، لیورپول در اولدترافورد آتش بازی کرد و با نتیجه درخشان 5 بر صفر میزبان‌اش را به توپ بست و پیروزمندانه هم‌آورد بزرگ انگلیس را به پیروزی رسید.
این بازی که در هفته نهم لیگ برتر و در ورزشگاه اولدترافورد انجام شد، طی آن شاگردان یورگن کلوپ با ارائه نمایش درخشان سه امتیاز کامل را کسب کردند.
در این بازی محمدصلاح بزرگ‌ترین ستاره بازی بود و توانست سه بار دروازه حریف را باز کند. این بازیکن در دقیقه 5 نبی کیتا را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او اولین گل بازی را ثبت کند.
هنوز میزبان از شوک خارج نشده بود که در دقیقه 13، در یک و دوی بازیکنان لیورپول سبب شد تا خط دفاعی من‌یونایتد به هم بریزد و دیگو جوتا به توپ رسید و دروازه خالی را گشود.
با این گل آرامش از رختکن میزبان فرار کرد ولی محمدصلاح این نا آرامی را بیشتر کرد، جایی که روی یک فرصت عالی در حالی‌که ضربه اولش برگشت داده شد در مرحله دوم او دروازه‌بان حریف را غافل‌گیر کرد و نتیجه را 3 بر صفر ساخت.
این سه گل تیم یونایتد را کاملا عصبانی ساخت و ستاره‌های این تیم بازی را کاملا خشن دنبال کردند که در چند دقیقه‌ی کوتاه، رونالدو و دو بازیکن دیگر کارت زرد دریافت کردند.
نیمه اول رو به پایان بود اما کار صلاح تمام نشده بود و این بازیکن اصلا دست بردار نبود. او سرانجام در دقایق 38، 45+5 موفق شد دو گل دیگر را وارد دروازه میزبان نماید و حساب کار را 4-0 ساخت تا تیم‌اش برنده به رختکن برود.
در آغاز نیمه دوم، سرمربی من‌یونایتد پوگبا را به زمین آورد که خیلی زود به سکوها برگشت.
در دقیقه 52 بود که صلاح روی پاس هندرسون توانست گل پنجم سرخ‌ها را ثبت کند، البته این سومین گل او نیز بود که ثبت می‌شد تا وی در این دیدار هت‌تریک خود را کامل سازد.
در ادامه، هری مگوایر در دقیقه 52 توپ را به رونالدو فرستاد و این بازیکن با عبور از دو مدافع، توانست دروازه آلیسون را باز کند اما در یک تصمیم عجیب، گل رونالدو آفساید گرفته شد و بازی 5-0 باقی ماند.
پس از آن خطای هری مگوایر بیرون از خط جریمه روی ستاره لیورپول با کارت زرد داور همراه شد.
در حالی‌که پل پوگبا در دقیقه 59 بازی روی پای نبی کیتا خطا کرد، با دخالت VAR کارت زرد این بازیکن لغو و کارت سرخ مستقیم به او نشان داده شد تا شب تلخ شیاطین سرخ کامل شود و و در ادامه نیز نبی کیتا روی برانکارد به بیرون برده شد.
 
پس از آن توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد وبازی با حساب 5 بر صفر به سود لیورپول خاتمه یافت.
با این نتیجه شاگردان کلوپ 21 امتیازی شدند و جایگاه‌ه شان در رده دوم جدول را از سیتی پس گرفتند و من‌یونایتد اما با 14 امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала