Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بولونیا 2 – میلان 4؛ صدرنشینی روسونری در شب تلخ‌ و شیرین زلاتان + عکس

© AP PhotoZlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
آث میلان در دیدار خارج از خانه برابر بولونیای 9 نفره پیروز شد و به یک امتیازی ناپولی صدرنشین رسید.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دیدارهای هفته نهم رقابت‌های سری‌آ، میلان در ورزشگاه رناتو دلارا، مهمان بولونیا بود و برابر این تیم با نتیجه 2-4 به پیروزی رسید.
میلان در این دیدار ابتدأ به گُل رسید و رافائل لیائو در دقیقه 16 روسونری‌ها پیش انداخت. در دقیقه 20 بولونیا یک بازیکنش را از دست داد و آداما سومائوره به دلیل دریافت کارت سرخ از زمین بازی اخراج شد.
با ده نفره شدن بولونیا، میلان فشار بیشتر آورد و در دقیقه 35 کالابریا موفق شد دومین گُل تیمش را به ثمر برساند و نیمه نخست با پیروزی 0-2 روسونری به پایان برسد.
در نیمه دوم اما صفحه همه چیز برعکس شد و در کمال تعجب بولونیا به بازی برگشت. این تیم در دقیقه 49 و روی اشتباه زلاتان که دروازه‌ خودی را باز کرد، یکی از گُل‌‌های خورده را جبران کرد تا به ادامه بازی امیدوار باشد.
بولونیا در دقیقه 52 به گُل تساوی دست یافت و بورو موفق شد همه چیز را برابر کند. بدشانسی‌های شاگردان سینیشا میهایلوویچ پایانی نداشت و این تیم در دقیقه 58 یک اخراجی دیگر داد و روبرتو سوریانو اخراج شد تا حفظ نتیجه برای این تیم دشوار شود.
 
پس از 9 نفره شد بولونیا، میلان دوبار دیگر دروازه این تیم را باز کرد و در دقایق 84 و 90 بن ناصر و زلاتان برای تیم شان گُلزنی کردند تا سه امتیاز کامل به حساب این تیم واریز شود.
با این پیروزی میلان 25 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی صدرنشین شد.
بولونیا نیز با 12 امتیاز در جایگاه نهم جدول ایستاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала