Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بکهام سفیر جام جهانی قطر؛ 175 میلیون بابت 1 دهه وظیفه

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید بکهام
دیوید بکهام - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
دیوید بکهام بابت حضور در جام جهانی قطر مبلغ 175 میلیون دریافت می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ دیوید بکهام به خاطر انتخاب شدن به عنوان سفیر جام جهانی 2022 قطر، رقم 175 میلیون دریافت کرد.
این فوتبالیست سابق انگلیسی تا 10 سال آینده سفیر قطر در فوتبال خواهد بود، یعنی او سفیر قطر در دهه آینده خواهد بود و انتظار می‌رود در این مدت وی بیش از 175 میلیون یورو دستمزد داشته باشد.
با این حال، این رویداد تاریخی جام جهانی که برای اولین بار در یک تاریخ زمستانی برای اروپایی‌ها برگزار می‌شود، تنها تصویر او را نخواهد داشت. او با بازیکنان سابق بزرگی مانند ژاوی، اتوئو، کافو، رونالد دو بوئر یا کیهیل همراه خواهد بود.
ماموریت بکهام فراتر از جام جهانی خواهد بود و هدف آن ترویج گردشگری و فرهنگ این کشور نیز خواهد بود. در قطر می‌دانند که برند دیوید بکهام فروش زیادی دارد و به همین دلیل برای این کار به او اعتماد کرده‌اند.
این کشور آسیایی به دلیل نقض حقوق بشر، به ویژه به دلیل نگرش نسبت به زنان و همجنسگرایان مورد انتقاد قرار گرفته است. به همین دلیل است که رئیس فعلی باشگاه اینتر میامی از آنها خواسته تا ایمنی هواداران را تضمین کنند و اجازه دهد پرچم رنگین کمان در استادیوم‌ها در این جام جهانی به نمایش گذاشته شود.
روابط دیوید بکهام با قطری‌ها با گذراندن او در رده پاری‌سن‌ژرمن آغاز شد.
در این مورد مسولان قطری می‌گویند: "با استخدام دیوید، امید این است که غربی‌های بیشتری تشویق شوند تا سواحل زیبا، تپه‌های شنی وسیع و آسمان خراش‌های باورنکردنی را ببینند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала