Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانۀ ال‌کلاسیکو؛ چه بازیکنی بیشترین پاس گُل داشته است؟

© AP Photo / Daniel Ochoa de Olza"Barselona"nın hücumçusu Lionel Messi və Madrid "Real"ının müdafiəçisi Serxio Ramos
Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
با حضور در 44 بازی ال‌کلاسیکو، لیونل مسی مهاجم سابق بارسلونا، 14 گُل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است و رکورد دار بیشترین پاس گُل در تاریخ ال‌کلاسیکو است.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل لالیگا میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید برگزار می‌شود و باید دید که در این ال‌کلاسیکو و کدام یک از این تیم‌ها برنده خواهند شد.
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
ورزش
در آستانه ال‌کلاسیکو؛ آخرین تمرین بارسا و رئال + ویدیو
همه آگاه هستند که در تاریخ این بازی حساس لیونل مسی با زدن 26 گُل بیشتر از هر بازیکنی گُلزنی کرده‌است اما چه کسی در تاریخ ال‌کلاسیکو بیشترین پاس گُل را برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است؟
با توجه به آمارهای منتشر شده از سوی ویب‌سایت‌های اسپانیایی، لیونل مسی در کنار بیشترین گُل زده، با دادن 14 پاس گُل در تاریخ ال‌کلاسیکو، بیشترین پاس گُل را برای هم‌تیمی‌هایش ساخته و از این حیث رکورد دارد.
پس از مسی، ژاوی هرناندز با دادن 10 پاس گُل در 42 بازی نفر دوم است. کریم بنزما از رئال مادرید با 9 پاس گُل، سرجی روبرتو با 6 پاس گُل، جوردی آلبا با 5 پاس گُل، روبرتو کارلوس با 4 پاس گُل، دنی‌ آلوز با 4 پاس گُل و آندرس اینیستا به سه پاس گُل به ترتیب نفرات سوم تا هشتم اند.
حالا دیده شود که بنزما در ال‌کلاسیکو به رکورد ژاوی خواهد رسید یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала