Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در تقابل با سرخ‌ها؛ ابرهای سیاه پاک می‌شود؟

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
رونالدو در حالی‌ بعد از سال‌ها لباس من‌یونایتد را به تن کرده که امشب در حساس‌ترین مرحله باید به مصاف لیورپول برود ولی آمار چندان خوبی مقال سرخ‌ها ندارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ برای سیزدهمین بار است که کریستیانو رونالدو در دوران حرفه‌ای خود برابر لیورپول به میدان می‌رود. او در 12 باری قبلی 9 بار با پوشیدن لباس یونایتد بازی کرده است.
در این تعداد بازی، رونالدو پنج بار با یونایتد برنده شده، دوبار مساوی کرده و دو شکست را هم در کارنامه‌اش ثبت کرده است. اما او با لباس رئال مادرید این بازیکن در هر سه تقابل‌اش مقابل لیورپول برنده شده و بدون شک مهم‌ترین آن فینال لیگ قهرمانان 2018 بوده که رئال 3-1 برنده و قهرمان شد.
اما نکته عجیب این‌جاست که سوپر استار پرتگالی در 12 بازی گذشته تنها سه بار توانسته برابر سرخ‌ها گلزنی کند که تفاوت سنگینی با میانگین گلزنی همیشگی او دارد.
کاپیتان پرتگال در شش بازی برابر لیورپول حتی یک بار هم موفق به گل زدن نشده است. این در حالی‌ست که او در سال پایانی حضورش در یونایتد دو بار در مرسی ساید گل‌زنی کرد.
این اعجوبه در سال‌های حضورش با رئال، تنها در مرحله گروهی 2014 در آنفیلد دروازه لیورپول را باز کرد و این اتفاق در دو مسابقه بعدی رخ نداده است.
اما به هر حال رونالدوی 36 ساله در 8 بازی اخیرش 6 گل به ثمر رسانده تا ثابت کند که هنوز هم در بالاترین سطح قرار دارد و بی‌تردید او امید اول هواداران یونایتد برای درخشش در مسابقه امروز خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала