Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ به فکر توسعه اولدترافورد + عکس

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
منچستریونایتد در حال مذاکره است تا بتواند طی آن بار دیگر اولدترافورد را توسعه بدهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد مذاکراتی را در مورد توسعه مجدد ورزشگاه اولدترافورد آغاز کرده که به اساس آن ظرفیت ورزشگاه به 80.000 نفر خواهد رسید.
این باشگاه اغلب به دلیل عدم پیشرفت در اولدترافورد و مسائل از جمله مشکلات سقف در قسمت سکوهای موسوم به چارلتون مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.
توسعه تنها بر روی ورزشگاه متمرکز نخواهد شد و یونایتد همچنین مشتاق است ایده‌های مختلف را برای بهبود کُل زمین مورد بررسی قرار دهد.
علی‌رغم این‌که با 74.140 نفر تماشاچی باشگاه بزرگ انگلستان بود اما اولدترافورد به طور کلی از سال 2006 پیشرفت قابل توجهی نداشته است. در همین حال، رقبای یونایتد در لیگ برتر همچون آرسنال، منچسترسیتی و اخیراً تاتنهام همگی وارد زمین‌های جدید شده‌اند.
اورتون پس از شروع کار روی استادیوم 52.888 ظرفیتی "براملی مور داک" که قرار است در سال 2024-2025 افتتاح شود، در صف بعدی قرار دارد.
لیورپول در سال 2016 کارهای بزرگش را روی غرفه اصلی به پایان رساند و برنامه‌هایی برای افزایش ظرفیت پایان "آنفیلد رود" به موقع برای فصل 2023-24 دارد.
چلسی به دنبال مشاجره سیاسی که مانع از حضور رومن آبراموویچ مالک در مسابقات به دلیل مشکلات ویزا در سال 2018 شد، برنامه توسعه استمفورد بریج را مطرح کرده است. جوئل گلیزر، رئیس مشترک یونایتد از مسائل ورزشگاه آگاه است و در جلسه انجمن هواداران در 24 سپتامبر گفت که "کار برنامه ریزی اولیه" برای بازسازی اولدترافورد و زمین تمرین کارینگتون در حال انجام است.
"اسپورت میل" اوایل این ماه گزارش داد که باشگاه قرار است جستجویی برای معماران اصلی با هدف مدرن سازی اولدترافورد آغاز کند. گفته شد قرار ملاقات برای تماشای کارینگتون قریب الوقوع است و کار توسعه دهی ورزشگاه نیز به تعقیب آن برگزار می‌شود.
به گزارش بی‌بی‌سی اسپورت، هیچ زمان بندی برای این روند در نظر گرفته نشده اما ملاقات‌های اولیه اکنون با تعدادی از طرفین علاقه مند انجام شده است.
تمرکز روی اولدترافورد روی سَن سالخورده جنوبی است که به نام سر بابی چارلتون در سال 2016 تغییر نام یافت و چالشی که هزینه ساخت و ساز بر روی خط راه آهن مجاور و تأثیر آن بر خانه‌های فراتر از آن هرگونه برنامه توسعه‌ای را به همراه دارد. اما بهبود مصالح ساختمانی بدین معناست که کار می‌تواند بدون این هزینه انجام شود.
تصور می‌شود که این توسعه همچنین به دنبال افزایش امکانات رسانه‌ای و پخش به علاوه مناطق مهمان نوازی دیگر است که از نظر باشگاه برای ایجاد امکان مالی پروژه ضروری است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала