Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت پدری و کابوس متداوم کومان

© REUTERS / Facundo ArrizabalagaИспанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне
Испанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
پس از اعلام فهرست بارسا برابر رئال، مشخص شد که پدری ستاره این تیم الکلاسیکو را از دست داده است.
به گزارش اسپوتنیک، غیبت مداوم هافبک  با استعداد بارسا در حال تبدیل شدن به یک کابوس برای مربی بارسلونا است.
در حالی که پدری 18 ساله نقش مهمی در تیم ملی کشورش در تابستان پیشین داشت، اما کومان هرگز نتوانست از توانایی ها او در فصل نه چندان خوشایندش استفاده کند.
پدری تنها در 4 بازی از 12 بازی تیمش در این فصل لالیگا بازی کرده است و دو مصدومیت عضلانی باعث شده تا او 37 روز از میادین دور باشد.
البته اسپانیا نیز بهای نبود این ستاره جوان را پرداخت کرد، زیرا پس از پایان یورو 2020، انریکه نیز مانند کومان نتوانسته از پدری استفاده کند.
پدری در سه بازی مقدماتی جام جهانی ماه سپتامبر حضور نداشت و همچنین در دو بازی نیمه نهایی و نهایی لیگ ملت ها نیز نتوانست لاروخا را همراهی کند.
با تمام این ها ستاره آینده دار بارسا که میتوانست با حضورش در بازی امشب مقابل رئال مادرید، انگیزه ای برای بلوگرانا باشد، این بازی را از دست داد تا کومان کماکان از استفاده او محروم باشد.
فصل گذشته ، پدری در 52 بازی از 56 بازی بارسلونا (93 درصد) به میدان رفت، در حالی که در این فصل او در 4 بازی از 12 بازی تیمش (33 درصد) بازی کرده است.
پدری اخیرا تا سال 2026 قراردادش را نیز تمدید کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала