پایگاه نظامی روسیه در تاجیکستان با تانک‌های پیشرفته مجهز می‌شود

© Sputnik / Evgeny Yepanchintsev /  مراجعه به بانک تصاویر پایگاه نظامی روسیه در تاجیکستان با تانک‌های پیشرفته مجهز می‌شود
پایگاه نظامی روسیه در تاجیکستان با تانک‌های پیشرفته مجهز می‌شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
پایگاه نظامی 201 روسیه در تاجیکستان با تانک‌های پیشرفته تی-70 بی3ام مجهز می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، دگروال «یوگئی اوخریمنکو»، فرمانده پایگاه نظامی 201 روسیه در تاجیکستان گفت که این پایگاه با ورود 30 تانک پیشرفته و مدرن تی-70 بی3ام تا پایان سال جاری میلادی تقویت تقویت خواهد شد.
روسیه از تاجیکستان قاطعانه دفاع می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
روسیه از تاجیکستان قاطعانه دفاع می کند
وی گفت: در حال حاضر، واحدهای پایگاه نظامی در حال تجهیز مجدد به مدل های مدرن تجهیزات نظامی و ویژه هستند. تا پایان سال روان قرار است 30 تانک تی-70 بی3ام پیشرفته و مدرن با ویژگی های رزمی، جایگزین تانک های قبلی شوند.
دگروال روس افزود: نیروهای مسلح پیاده‌نظام پایگاه نظامی 201، اخیراً جدیدترین دستگاه‌های پیشرفته بی‌ام‌پی-2، سیستم دفاع هوایی «وربا»، راکت‌اندازهای شعله افکن با برد و قدرت بالا، سیستم راکتی تانک «کورنت» تک تیراندازهای ASVK-M «کورنت» با کالیبر 12.7 میلی‌متر، تفنگ‌های تهاجمی کلاشنیکف آکا-12، آمبولانس های زرهی «لینزا» و خدمات لجستکی و فنی دریافت کرده‌اند.
وی تاکید کرد که یگان پرسنل تخصصی، این تجهیزات جدید را در طول تمرینات به کار گرفته و عملیات نظامی موثر را با استفاده از تجربه آخرین درگیری‌ها یاد می‌گیرند.
روز شنبه، سرهنگ الکساندر لاپین، فرمانده منطقه نظامی مرکزی روسیه اعلام کرد مانور نظامی استراتژیک و تمام‌عیار در تاجیکستان در واکنش به وخامت اوضاع امنیتی در افغانستان تحت حاکمیت طالبان برگزار شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала