Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار کومان درتقابل با رئال مادرید

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا چند بار به عنوان سرمربی و بازیکن رئال مادرید را شکست داده است؟
به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار ال کلاسیکو از راه رسید و این بازی که مورد انتظارترین رویداد ورزشی در بین هواداران است، و حالا نگاهی می‌اندازیم به رکورد کومان مقابل رئال در دوران حرفه‌ای او.
رونالد کومان سرمربی بارسا، موفقیت قریب‌الوقوع خود را نادیده گرفته و خواستار آرامش شده و به باشگاه اعلام کرده که تیم به دلیل جدایی مسی ضعیف شده و روی بازیکنان جوانی کار می‌کند که در آینده نزدیک به بازیکنان بزرگی تبدیل خواهند شد.
او به عنوان مربی سه بار با قهرمان 13 دوره‌ای لیگ قهرمانان اروپا روبرو شده است. اولین دیدارش زمانی بود که سرمربی والنسیا بود که در سال 2008 در لالیگا با نتیجه 2-3 حریف‌اش را شکست داد اما مادرید در آن سال قهرمان شد در حالی‌که کومان از والنسیا اخراج گردید.
در همین حال، غول کاتالان در دو دیدار اخیرش در اکتوبر 2020 در نیوکمپ 1-3 شکست خورد که در آن بازی والورده، راموس و مودریچ برای مهمان گلزنی کردند و تنها پنج ماه بعد تیم کومان دوباره شکست خورد، این بار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که بازی با نتیجه 2-1 به سود میزبان پایان یافت.
اگر به عنوان یک مربی سابقه تقابل او را در نظر بگیریم، اعداد و ارقام جدی نیستند، زیرا کومان 17 بار با مادرید روبرو شده که در 6 پیروزی، 6 شکست و 5 تساوی داشته است. او در این 17 بازی، توانسته 5 بار موفق به گلزنی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала