Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب منتخب دهه‌ی اخیر ال‌کلاسیکو؛ کهکشانی پر از ستاره در هر دو تیم

© AP Photo / Daniel Ochoa de Olza"Barselona"nın hücumçusu Lionel Messi və Madrid "Real"ının müdafiəçisi Serxio Ramos
Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
یک سایت ورزشی ترکیب منتخب دهه‌‌ی گذشته ال‌کلاسیکو را منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، - از ساعت ۱۸:۴۵، لالیگای اسپانیا شاهد پر هیجان ترین بازی فصل خود خواهد بود و باید دید که در این ال کلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.
 در همین حال وب‌سایت اسپورت ۳۶۰ ترکیب منتخب ستارگان دهه‌ی گذشته حساس‌ترین بازی باشگاهی فوتبال جهان را با طرحی زیبا معرفی کرده است.
یکی از نکاتی که در این روز ها مورد توجه رسانه ها و هواداران رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته، این است که بازیکنان بزرگی مثل مسی، رونالدو، سرخیو راموس، نیمار، لوئیس سوارز و ... دیگر در ال کلاسیکو حضور ندارند و اثری از آن ها در این بازی بزرگ نیست چرا که این ستاره ها در سال های اخیر از رئال مادرید و بارسلونا جدا شده اند.

View this post on Instagram

A post shared by Sport360 (@sport360)

 مسی و راموس آخرین مثال این قضیه هستند که در تابستان گذشته از لالیگا رفتند و به نظر می رسد که لیگ فوتبال اسپانیا در حال از دست دادن ستاره هایش است.
اگر به ترکیب منتخب ال کلاسیکو در فصل 2014/15 نگاه کنیم ستاره های زیادی را می بینیم و تقریبا می توان تیم منتخب جهان را از درون همین ترکیب بیرون آورد اما در ال کلاسیکویی که امروز برگزار می شود، بازیکنان جوان زیادی می بینیم که هنوز به عنوان یک ستاره مطرح نشده اند و برخی از بازیکنان هم پا به سن گذاشته هستند و مشخص است که ترکیب منتخب ال کلاسیکو نسبت به 7 سال پیش افت کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Sport360 (@sport360)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала