Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استعدادیاب برازیلی: وینیسیوس طرفدار بارسلونا بود

© REUTERS / Susana VeraФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
آندره کوری، یکی از استعدادیاب‌های برازیلی که به پیوستن برخی جوانان از آمریکای جنوبی به باشگاه بارسلونا کمک کرده است، ادعا دارد که وینیسیوس جونیور عاشق بارسا بود.
به گزارش اسپوتنیک، در سال 2018، وینیسیوس جونیور وینگر برازیلی رئال مادرید در حالی که با چندین باشگاه دیگر از جمله بارسلونا در ارتباط بود، تصمیم گرفت تا راهی مادرید شود و به فوتبال حرفه‌ای خودش در پُر افتخارترین باشگاه اروپا ادامه دهد.
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
ورزش
پیکه و افشای دلیل منتفی شدن انتقال «وینیسیوس جونیور» به بارسلونا
وینیسیوس که در حال حاضر یکی از ستاره‌های مهم رئال مادرید شمرده می‌شود، قبل از پیوستن به این تیم و از طفولیت هوداران بارسلونا بوده و حتی پس از کامبک تاریخی این تیم برابر پاریسن‌جرمن اشک شوق ریخته است.
این موضوع را آندره کوری استعداد یاب برازیلی که در سال 2013 نیمار را به بارسلونا منتقل ساخت مطرح کرده و مدعی است که کار انتقال این ستاره برازیلی نیز به بارسا تکمیل شده بود، اما مدیر برنامه‌های وینی به او خیانت کردند.
کوری در این مورد گفت:" وینیسیوس از کودکی هوادار بارسلونا بود و حتی می‌دانم پس از برتری 6-1 بارسا برابر پاریسن‌جرمن، از شدت خوشحالی و هیجان گریه کرد. کار انتقالش به بارسا تمام شده بود. مدیر برنامه‌های او از دوستانم بود ولی در آخرین لحظات با چرخشی 180 درجه‌ای او را به رئال انتقال داد و از همان روز ارتباط‌مان قطع شد."
کوری در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده‌است که در حال حاضر با باشگاه بارسلونا به صورت رسمی ارتباط ندارد و دیگر برای بلوگرانا کار نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала