Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو با بازگشت به یونایتد اشتباه کرد؟

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
رونالدو تابستان گذشته وقتی تصمیم گرفت از یوونتوس به منچستریونایتد باز گردد، شاید فکر نمی‌کرد با وضع کنونی روبه‌رو شود.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو تابستان گذشته تصمیم گرفت تا از یوونتوس جدا شود و به باشگاه سابق خود منچستریونایتد برگردد.
هندرسون و صلاح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
ورزش
یونایتد 0 لیورپول 5؛ دشمن قدیمی در الترافورد سلاخی شد + عکس
این ستاره پرتگالی در آن زمان فکر می‌کرد وضعیت شیاطین سرخ با توجه به جذب واران و سانچو، بهتر از یوونتوس است و می‌تواند در کنار ستاره‌هایی که در الدترافورد حضور دارند، قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و سایر جام‌های داخلی لیگ انگلیس را کسب کند.
وضعیت اما مطابق انتظار کریستیانو رونالدو پیش نرفت و در حال حاضر شیاطین سرخ تنها دو بازی از هفت بازی اخیر خود را در همه رقابت‌ها به پیروزی شده‌اند  و در جدول لیگ برتر در جایگاه هفتم قرار دارند.
این تیم به دلیل شکست در 0-1 در الدترافورد برابر وستهام یونایتد، از رقابت‌های جام حذفی انگلیس حذف شده است.
یونایتد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اما عملکرد قابل قبولی داشته و پس از شکست در نخستین بازی دور گروهی برابر یانگ بویر، دو پیروزی برابر ویارئال و آتالانتا کسب کرده و در حال حاضر در جایگاه نخست گروه B، قرار دارد.
با توجه به شرایط کنونی این تیم ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز برای شیاطین سرخ دشوار به نظر می‌رسد و ممکن است این تیم زیر نظر اوله گونار سولسشر به جایی نرسد.
رونالدو که درخشش خوبی داشت و توانسته بود در پنج بازی ابتدایی 6 گُل برای شیاطین سرخ به ثمر برساند، حالا از حضور در این باشگاه راضی نیست و به نظر می‌رسد از تصمیمی که در تابستان گرفته بود، پیشمان شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала