Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی یک «جیمی جامپ» مانع از حمله مسی در ال‌کلاسیکوی فرانسه شد + عکس

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
جیمی جامپی در بازی پاری‌سن‌جرمن و مارسی در ال کلاسیکوی فرانسه باعث توقف بازی شد.
به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن شب گذشته در هفته یازدهم لیگ دسته اول فرانسه میهمان مارسی بود که این بازی حساس و مشهور به ال کلاسیکوی فرانسه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
ورزش
دربی فرانسه جذاب نبود؛ تساوی پی‌اس‌جی در حضور ستاره‌های کم فروغ
در این دیدار حساس، یک اتفاق عجیب و غریب رخ داد که باعث عصبانیت لیونل مسی و همچنین بازیکنان پی‌اس‌جی شد چرا که آن ها روی این اتفاق یک موقعیت گلزنی را در نیمه دوم بازی حساس خود مقابل مارسی از دست دادند.
در این بازی جیمی‌جامپی وارد زمین بازی شد و حمله پاری‌سن‌ژرمن که توسط مسی در حال طراحی بود را متوقف کرد. جیمی جامپ که از دست ماموران امنیتی فرار کرده بود، شروع به تعقیب لیونل مسی کرد و به دنبال او دوید.
مسی هم در حالی که توپ را در اختیار داشت در حال ایجاد موقعیت گلزنی بود که ناگهان جیمی جامپ به او رسید و موقعیت گلزنی را به طور کامل خراب کرد و این قضیه اعصاب هواداران پی اس جی را به هم ریخت.
 مسی در این بازی تلاش زیادی کرد تا بتواند اولین گل خود را با پیراهن پاری‌سن‌جرمن در لیگ دسته اول فرانسه به ثمر برساند ولی موفق به این کار نشد.
مسی طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد و این قضیه باعث می شود که در برخی از بازی ها چنین اتفاقاتی رخ دهد.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала