Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان پس از ال‌کلاسیکو؛ بارسلونا کم از رئال مادرید نیست

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
سرمربی کاتالان‌ها رونالد کومان با وجود شکست تیم‌اش در ال‌کلاسیکو امروز به حیث حضور یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان سرمربی بارسلونا می‌گوید که با وجود شکست امشب برابر رئال مادرید، این دیدار کاملا در اختیار آنها بود.
سرمربی کاتالان‌ها در نشت خبری پس از گفت:
"من ناراحتی مردم را درک می‌کنم اما امروز ما نشان دادیم که ما از رئال کم نداریم. اگر ما برنده شده بودیم و در عوض تسلیم نشده بودیم، همه چیز تغییر می کرد. این درست است که ما در نیمه اول خوب بودیم و بازی را به خوبی کنترل می‌کردیم. ما یک موقعیت عالی برای پیش افتادن داشتیم. اما در نیمه دوم، آنها وظیفه خود را به خوبی انجام داده و دفاع خوبی انجام دادند و ما نتوانستیم خطر ایجاد کنیم."
در ادامه او اضافه کرد
"شما باید باضد حملات هوشیار آنها هوشیار باشید. تیم تمام تلاش خود را برای تساوی انجام دادیم، ما از نتیجه ناامید شده‌ایم اما از آنچه که به عنوان یک تیم انجام داده‌ایم ناامید نشده‌ایم.
آنها موقعیت‌هایی داشته‌اند، اما بازی یکنواخت بوده است و وقتی این اتفاق می‌افتد، گلزنی اول بسیار مهم است. آنها در ضد حمله خطرناک ظاهر داشتند"
بارسلونا پس از استراحت برای شکستن شناخت رئال مادرید تلاش کرد و موفق نشد این کار را با ارسال توپ به درون محوطه جریمه انجام دهد، کومان توضیح داد که تیمش باید در حمله چه چیزی را بهبود بخشد.
کومان اضافه کرد:
"این بدان معناست که ما صاحب توپ زیادی بودیم و باید در حمله شرایط را بهبود ببخشیم، مانند آخرین پاس ما در آخرین ارسال، موقعیت‌ها در محوطه جریمه. من لوک دی یونگ را فرستادم. دوست ندارم وقتی جمعیت به بازیکنی سوت می‌زند. شما باید به بازیکنی [که برای تیم شما بازی می‌کند] کمک و حمایت کنید."
کومان در ادامه تاکید کرد که از نمایش آنسو فاتی خوشحال است علیرغم این‌که این بازیکن جوان در ال کلاسیکو کمک زیادی نکرده است.
کومان خاطرنشان کرد: "[آنسو فاتی] بازی خود را انجام داد. او برای کمک به تیم تلاش کرد. او در نیمه اول فرصت داشت اما آنها به خوبی دفاع کردند. من فکر می‌کنم ناراحتی که او احساس می‌کند ربطی به زانوی وی ندارد. من فکر نمی‌کنم این جدی باشد. او 70 دقیقه بازی کرد و این برای او زیاد است و باید استراحت کند تا مقابل رایو [وایکانو] خوب باشد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала