Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اصرار بازیکنان تیم ملی به تعهد شان با فدراسیون فوتبال؛ شیران خراسان به مصاف سنگاپور می‌روند؟ + عکس

© Photo / AFFتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
بازیکنان تیم ملی به تعهد شان با فدراسیون فوتبال اصرار دارند و با انتشار پُست‌های جداگانه از آمادگی شان به حضور در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از فروپاشی دولت قبلی افغانستان و روی کار آمدن طالبان(گروه ممنوع در روسیه)،  فدراسیون فوتبال افغانستان روزهای سختی را سپری کرد و به نظر می‌رسید که فیفا این نهاد را به دلیل برخی مداخلات تعلیق نماید.
مسئولان اما طی صحبت‌های شان با فیفا، حمایت این نهاد را بار دیگر جلب کردند و روز گذشته رییس فیفا در صحبت با فضل محمد شهاب سکرترجنرال فدراسیون فوتبال، تعهد سپرد که بیشتر از قبل از فوتبال افغانستان حمایت خواهد کرد.
پس حمایت فیفا از برنامه‌های فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی نیز به تعهد شان با فدراسیون اصرار دارند و برای حضور در بازی‌ها و تمرینات تیم ملی اعلام امادگی کرده‌اند.
فیصل شایسته و حسن امین دو بازیکن تیم ملی با انتشار پُست‌هایی در فیس‌بوک از آمادگی شان برای بازی با پیراهن تیم ملی خبر دادند و از فدراسیون خواستند تا با امکاناتی که در اختیار دارند، یک کمپ تمرینی برگزار کنند.
فیصل و امین در فیس بوک نوشتند:" من بعنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان به نماینده گی از تمام بازیکنان باید بگویم که مطابق با برنامه کادر فنی تیم ملی آماده گی های لازم خود را برای برنامه های بعدی تیم ملی داریم. مطابق برنامه کادر فنی قرار است برای آمادگی برای مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا در شهر دوبی در یک بازی دوستانه به مصاف تیم سنگاپور برویم برای این بازی تمام امکانات در اختیار فدراسیون فوتبال افغانستان است پس باید زودتر‌ کارهای عملی را برای کمپ های تمرینی و بازی های رسمی تیم ملی را آغاز کنند. ما در‌ تمرینات تیم های باشگاهی خود آمادگی لازم را داریم ولی تیم ملی نیز باید برنامه های خود را مطابق با روزهای فیفا و باشگاه های ما قبل از قبل هماهنگ کند. وقتی امکانات در اختیار فدراسیون است و حکومت روی کار آمده جدید نیز حمایت خود را از تیم ملی و فوتبال کشور اعلان کرده پس چرا در برنامه ریزی تیم ملی با وقفه روبرو شده ایم؟ ما برای آماده گی بیشتر نیاز به کمپ های تمرینی، بازیهای دوستانه و هماهنگی تیم را خواهانیم و امیدواریم این اتفاق به زودی رخ بدهد."
این بازیکنانی در حالی برای حضور در تیم ملی اعلام امادگی کرده‌اند که قبل از این انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان، دل‌خوری‌اش را از وضعیت موجود ابراز کرده بود.
ما اعضای تیم ملی بازیکنان و کادر فنی برایتان وعده میدهیم برای خوشی و اعتبار کشورمان تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала