Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید آنچلوتی از عمل‌کرد کهکشانی‌ها در نیوکمپ + ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیم‌اش کیفیت بیشتر از این دارد و باید از پیروزی در ال‌کلاسیکوی امشب لذت ببرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی پس از برتری درخشان تیم‌اش در نیوکمپ برابر بارسلونا از عملکرد شاگردان‌اش تمجید کرد و از نحوه عملکرد تیم‌اش در ضدحملات ابراز رضایت نمود.
او در نشست خبری پس از بازی حضور یافت و گفت که  این تیم در دفاع محکم بود و وقتی بارسلونا بعد از گل دیوید آلابا فشار آورد، کمی اذیت شد.
آنچلوتی گفت:
"بازی رئال مادرید عملی و هوشمندانه بود. ما در دفاع خیلی خوب بودیم. ما چند پاس اشتباه دادیم و روی ضد حریف خیلی موثر بودیم. این تیم کیفیت زیادی دارد و باید از آن لذت ببریم. این بازی آسانی نبود و بُرد ما را خوشحال کرد."
کارلتو اضافه کرد:
"فکر می‌کنم ما می‌توانیم با هر کسی رقابت کنیم. تیم بسیار قوی است و باید در جلو کمی کارآمدتر باشیم، اما مقابل تیم بزرگی بازی کرده‌ایم و زجر کشیده‌ایم. ما می‌توانیم با هم رنج بکشیم."
آنچلوتی در گفتگو با Movistar+خاطرنشان کرد که جنبه‌های خاصی از بازی تیم‌اش وجود دارد که باید در نیمه اول بهبود یابد.
او گفت:
"ما یک بازی هوشمندانه انجام دادیم. در دفاع بسیار خوب و در ضد حمله بسیار خطرناک ظاهر شدیم. در ابتدا ما باید هنگام ساختن از پشت و هنگام چرخش توپ بهتر عمل می‌کردیم. پس از گلزنی، موقعیت‌ها و کنترل بیشتری داشتیم."
آنچلوتی همچنین توضیح داد که تصمیم به پرس کردن در بالای زمین ندارد و اعلام کرد که رئال مادرید مایل است حمله کند و عقب ننشیند و دفاع نماید.
آنچلوتی افزود:
"ما خوب دفاع می‌کنیم. تعهد جمعی بسیار خوب است. شما نیازی به کار روی کیفیت ندارید. این ژنتیک تیم است. دو مدافع گل زدند و این بدان معناست که ما می‌خواستیم حمله کنیم. ما خیلی خوب کار کردیم. همه دوست دارند فشار را در زمین بالا انجام دهند. گاهی اوقات نمی‌توان این کار را انجام داد و دفاع خوب یک مزیت است. من دوست ندارم تیم حریف را ارزیابی کنم. ما در این بازی آسیب دیدیم. بارسلونا تا پایان در رقابت خواهد بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала