Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأکید هواداران منچستریونایتد بر اخراج سولسشر

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
طرفداران باشگاه منچستریونایتد خواهان اخراج اوله گونار سولسشر از سرمربیگری شیاطین سرخ هستند.
به گزارش اسپوتنیک، شکست تحقیرآمیز 5 بر صفر منچستریونایتد برابر لیورپول در اولدترافورد انتقادات شدیدی را علیه اوله گونار سولسشر به همراه داشته و هواداران خواهان برکناری سرمربی تیمشان شده‌اند.
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
ورزش
اعتراف تلخ سرمربی منچستر پس از شکست سنگین برابر لیورپول
با توجه به به اینکه سولسشر نتوانست با وجود خریدهای مهمی چون کریستیانو رونالدو، رافائل واران و جیدون سانچو، نتایج جالب توجهی بگیرد خواسته بیشتر هواداران برکناری این مربی هستند.
در پایان بازی و در شبکه‌های اجتماعی حجم انبوهی از طرفداران منچستریونایتد با انتشار مطالب متنوع خواستار برکناری سولسشر شدند.
آنها با استفاده از جملاتی نظیر: «اجازه دهید اینجا بحث نکنیم، این شکست احتمالاً بدترین عملکرد تیمی در تاریخ لیگ برتر است.» «سولسشر بهترین کار خود را به‌عنوان اسطوره باشگاه اما نمی‌توانیم با این وضع ادامه دهیم، اکنون زمان رفتن است.» «یک نتیجه مخرب برای یونایتد.
سومین فصل کامل سولسشر؛ زمان رفتن او شده است.» «لیورپول منچستریونایتد را کاملاً تحقیر کرد. سولسشر نباید از این نتیجه جان سالم به در ببرد.» «تنها کسی که باید از منچستریونایتد برود سولسشر است.» «سولسشر همچون چرخی برای رسیدن لیورپول به اهدافش شده بود. وقت تغییر فرا رسیده است.»
بدون شک انتخاب جانشین آسان نخواهد بود چون پذیرفتن مسئولیت امر مهمی است و البته سران باشگاه برای انتخاب جایگزین مناسب نیاز به انتخابی مناسب دارند. شاید ترس از تغییری ناموفق باعث شود تا سولسشر در اولدترافورد باقی بماند.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала