نشست تروئیکای توسعه یافته در مورد افغانستان در اسلام آباد

© Sputnik نشست تروئیکای توسعه یافته در مورد افغانستان در اسلام آباد
 نشست تروئیکای توسعه یافته در مورد افغانستان در اسلام آباد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
کابلوف: نشست تروئیکای توسعه یافته در مورد افغانستان در اسلام آباد در ماه نوامبر برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابولوف، نماینده ویژه رئیس جمهور فدراسیون روسیه در افغانستان و مدیر بخش دوم آسیا وزارت امور خارجه امر روز دوشنبه در یک کنفرانس آنلاین گفت: "نشست بعدی "تروئیکا" توسعه یافته در مورد حل و فصل افغانستان، شامل (روسیه، ایالات متحده آمریکا، چین، پاکستان) برای نیمه دوم نوامبر در اسلام آباد برنامه ریزی شده است.  
دیدار هیات طالبان با نمایندگان ویژه کشورهای روسیه، چین و پاکستان در مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
دیدار هیات طالبان با نمایندگان ویژه کشورهای روسیه، چین و پاکستان در مسکو
وی گفت: «ما به ابتکار همکاران پاکستانی خود تا در نیمه دوم نوامبر نشستی تروئیکای توسعه یافته را در اسلام آباد برگزار می کنیم.»
کابلوف خاطرنشان کرد که فرستاده ویژه جدید ایالات متحده قبلاً نوشته است که انتظار دارد تاریخ ها اعلام شود و این به معنای مشارکت ایالات متحده است.
 وی افزود: "در این نشست، اینکه چگونه، اکنون با سازمان ملل متحد، کار بر روی این پروژه را آغاز می کنیم ، در حالی که از حمایت همه کشورهای کلیدی منطقه برخوردار هستیم، ما قصد داریم در مورد موضوعات عملی خاصی بحث کنیم.
پیش از این سومین نشست «فرمت مسکو» پیرامون افغانستان با مشارکت نمایندگان خاص و مسؤولان ارشد روسیه، چین، پاکستان، ایران، هند، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و هیئت عالی‌رتبه طالبان برگزار شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала