Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلخ‌ترین تصویر روز دنیای فوتبال؛ ترک ورزشگاه در دقیقه 60 + عکس

© REUTERS / CARL RECINEهواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain
هواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
هواداران منچستریونایتد برای این که بیش از پیش تحقیر تیم‌شان را در اولدترافورد نبینند، در دقیقه 60 ورزشگاه را ترک کردند.
به گزراش اسپوتنیک، منچستر یونایتد و لیورپول در هفته نهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را لیورپول با نتیجه 5 بر 0 برد و بدین ترتیب یک پیروزی بزرگ به دست آورد و منچستریونایتد را تحقیر کرد.
هندرسون و صلاح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
ورزش
یونایتد 0 لیورپول 5؛ دشمن قدیمی در الترافورد سلاخی شد + عکس
هنوز یک ساعت از نبرد منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد نگذشته بود که شیاطین‌سرخ از دشمن دیرینه‌شان 5 گل در خانه دریافت کردند.
این عملکرد ضعیف باعث شد شمار زیادی از هواداران اولدترافورد را خیلی زودتر از سوت پایان بازی ترک کنند. حتی برخی در پایان نیمه اول و وقتی تیم‌شان گل‌های سوم و چهارم را خورد، تصمیم گرفتند بروند و بیش از حد تحقیر تیم‌شان را نبینند.
این تلخ‌ترین تصاویر روز دنیای فوتبال است، چرا که سقوط یک تیم بزرگ و سرافکندگی هواداران‌شان را شاهد هستیم. باید دید که این شکست سنگین چه عواقبی را برای منچستر یونایتد خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала