Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ فرانکی دی‌یونگ مصدوم شد + عکس

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
با تایید باشگاه بارسلونا، فرانکی دی‌یونگ هافبک هالندی این تیم از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و دو بازی بعدی این تیم را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ و در چهارچوب هفته دهم رقابت‌های لالیگا، از رئال مادرید میزبانی کرد و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا از کورس قهرمانی دور شود.
در این دیدار فرانکی دی‌یونگ هافبک هالندی کاتالان‌ها، 20 دقیقه مانده با پایان بازی تعویض شد تا هواداران بارسلونا حیران شوند که چرا کومان یکی از بهترین‌ها هافبک‌های خودش را از زمین بازی و در حالی که شدیداً به او نیاز داشت، بیرون کرد.
حالا مشخص شده که دی‌یونگ احساس درد می‌کرد و کادر فنی بارسلونا او بخاطر احتیاط تعویض کرده تا از تشدید مصدومیتش جلوگیر کند.
باشگاه بارسلونا دقایقی قبل مصدومیت این بازیکن را با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد، اما مدت زمان دوری او را از میادین مشخص نساخت.
در بیانیه بارسلونا آماده است:" فرانکی دی‌یونگ بازیکن تیم اول بارسلونا از ناحیه همسترینگ پای راست دچار کشیدگی شده است. او از دسترس خارج شده و شرایط بهبودی و بازگشت او را ریکاوری‌اش مشخص می‌کند."
به این ترتیب دی‌یونگ احتمالاً در دو بازی بعدی بارسلونا برابر رایو وایکانو و آلاوس حضور نخواهد داشت و کومان مجبور است تا از پویگ به عنوان جانشین ستاره هالندی استفاده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала