Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان مهلت رأی‌دهی به توپ طلای 2021

© AFP 2023 / Franck FifeАргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии "Золотой мяч" в Париже
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
مهلت رأی دهی برای نامزدان توپ طلای 2021 به پایان رسید و حالا مسئولان فرانس فوتبال می‌دانند که برنده این جایزه چه کسی است.
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
ورزش
مسی شانس اول توپ طلا است
به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل فرانس فوتبال فهرست نامزدان توپ طلای سال 2021 را اعلام کرد که در آن نام 30 بازیکن از لیگ‌ها و تیم‌های مختلف دیده می‌شد.
پس از اعلام این فهرست، زمان رأی‌دهی به نامزدان آغاز شد و حدود 170 روزنامه نگار منتخب توسط فرانس فوتبال به مدت دو هفته فرصت داشتند تا نظر نهایی خود را ارائه کنند و با در نظر گرفتن عملکرد فردی بازیکنان در فصل گذشته رأی نهایی خود را اعلام کنند.
امروز مهلت رأی دهی به پایان رسید و به نظر می‌رسد که پس از یک سال وقفه در برگزاری مراسم توپ طلا به دلیل شیوغ ویروس کرونا، فرانس فوتبال تصمیم به برگزاری این مراسم در سال 2021 دارد و به تاریخ 29 نوامبر این جایزه را به برندۀ آن اهدأ خواهد کرد.
لیونل مسی، جورجینیو، رابرت لواندوفسکی، کریم بنزما  کریستیانو رونالدو بازیکنانی هستند که از شانس بالایی برای دریافت جایزه برخوردار اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала